فعالیت ۱۶ کانون فرهنگی ـ تبلیغی ‌در البرز
کد خبر: 3770297
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵

فعالیت ۱۶ کانون فرهنگی ـ تبلیغی ‌در البرز

گروه فرهنگی ـ معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی البرز از فعالیت ۱۶ کانون فرهنگی ـ تبلیغی تخصصی در این استان خبر داد.

فعالیت 16 کانون فرهنگی و تبلیغی تخصصی در البرز

حجت‌الاسلام محمد معینی، معاون فرهنگی و پژوهشی سازمان تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: مربیان قرآنی از بزرگ‌ترین سرمایه‌های معنوی و مادی توسعه فرهنگی هستند که در سایه گفتمان علمی و اخلاقی در مسیر سعادت و کمال، گام بر‌ی‌دارند.
این مسئول بیان کرد: اگر چه مربیان قرآنی در دنیای پول و ثروت، حرفی برای گفتن ندارند اما بر همه روشن است که علم و دانش بالاترین ثروت و دارایی و کسب علم و تجربه و سابقه نیکو از مربیان قرآنی انسان‌هایی می‌سازد که محل رجوع دیگران است.
معینی در ادامه از فعالیت مربیان قرآنی در کانون‌های فرهنگی و تبلیغی سخن به میان آورد و گفت: مربیان قرآنی در این کانون‌ها برای آشنایی هرچه بیشتر جوانان و نوجوانان با قرآن‌کریم و آموزه‌های دینی در حوزه‌هایی شامل آموزش قرآن‌کریم، برپایی مراسم‌های دینی و گفتمان‌های دینی تلاش می‌کنند.
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی البرز در پایان با اشاره به اینکه کانون‌های فرهنگی، تبلیغی و تخصصی با هدف بالا بردن سطح کارایی برنامه‌های فرهنگی تشکیل شده‌اند، از فعالیت 16 کانون فرهنگی تبلیغی تخصصی در این استان خبر داد و اظهار: این کانون‌ها در حوزه اقتصاد مقاومتی، سواد قضایی، احکام، تفسیر و مشاوره فعالیت می‌کنند.
انتهای پیام

 

captcha