تجلیل از منتخبان مسابقات قرآن قطب دو شهرستان‌های استان تهران
کد خبر: 3770533
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳

تجلیل از منتخبان مسابقات قرآن قطب دو شهرستان‌های استان تهران

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ طی مراسمی آیین تجلیل از 225 دانش‌آموز برگزیده مرحله استانی سی‌و‌ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی 9 منطقه در ناحیه دو بهارستان برپا می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ آیین تجلیل از برگزیدگان مرحله استانی سی‌و‌ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز شهرستان‌های استان تهران در دو منطقه شهرری و بهارستان دو برپا می‌شود.
علی کریمی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهارستان دو در این باره گفت: آیین تجلیل از حائزین رتبه‌های اول تا سوم مرحله استانی سی‌وششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی و مسابقات فرهنگیان در سال 96-97 مناطق چهاردانگه، اسلامشهر، رباط کریم، بهارستان یک و دو، رباط کریم و شهریار، ملارد و شهر قدس، سه شنبه، 20 آذرماه در سالن همایش سجادیه آموزش و پرورش شهرستان بهارستان دو برگزار می‌شود.
این مراسم با تجلیل از 225 دانش‌آموز و با حضور محمدرضا مسیب‌زاده، مدیرکل قرآن، عترت ونماز آموزش و پرورش، محمد صیدلو، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، هاشمی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و دیگر مسئولان و مدیران از ساعت 8 تا 12 برپا خواهد شد.
همچنین مراسم تجلیل از برگزیدگان مرحله استانی مسابقات قرآن دانش‌آموزی در سال تحصیلی گذشته مناطق شهرری یک و دو، فشافویه، کهریزک، قرچک، ورامین، جوادآباد، پاکدشت، پیشوا، رودهن، دماوند، پردیس و فیرزکوه در شهرری برپا می‌شود.
انتهای پیام

captcha