مسئولیت‌هاى دنیوى در حکومت دینى عواقب اخروى دارد
کد خبر: 3774362
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۳

مسئولیت‌هاى دنیوى در حکومت دینى عواقب اخروى دارد

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه قیدار گفت: در حکومت دینى و نظام ولایى مسئولیت‌هاى دنیوى، عواقب اخروى دارد، از این رو این نوع نگاه به مسئولیت‌ها برکات زیادى براى جامعه اسلامى خواهد داشت.

مسئولان فکری برای بافت فرسوده قیدار کنندبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام علی موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر قیدار اظهار کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری در هفته گذشته حاوی مطالب ارزشمندی از جمله تفاوت‌های مسئولیت‌ها در نظام اسلامى با سایر سیستم‌هاى حکومتى دنیا بر اساس روایات رسیده از معصومین بود.
وی ادامه داد: در حکومت دینى و نظام ولایى مسئولیت‌هاى دنیوى، عواقب اخروى دارد، از این رو این نوع نگاه به مسئولیت‌ها برکات زیادى براى جامعه اسلامى خواهد داشت.
امام جمعه قیدا بازخوانی وقایع سال 88 بعد از انتخابات ریاست جمهوری را مهم دانست و گفت: باید متوجه بود که هدف فتنه‌گران از بین بردن نظام توسط دشمنان با استفاده از قدرت‌طلبان لجوج بود.
وی با بیان اینکه بر اساس فرمایشات رهبری حوادث 88 از بزرگ‌ترین فتنه‌ها به شمار می‌رود، افزود: این فتنه با حضور مردم در 9 دی 88 پایان داده است.
موسوی به سالروز پنجم دی‌ماه روز ملی ایمنی در برابر زلزله اشاره و تصریح کرد: باید از این روز برای آگاه‌سازی و ارتقای فرهنگ عمومی استفاده شود.
امام جمعه قیدار با تاکید بر ضرورت برنامه‌ریزی مسئولان برای بافت فرسوده شهر قیدار گفت: این منطقه بسیار آسیب‌پذیر است و مردم هم از وضعیت موجود شاکی هستند بنابراین باید فکری برای آن کرد.
انتهای پیام
captcha