قرآن بهترین عامل وحدت در کشورهای اسلامی است
کد خبر: 3775175
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷
امیر سرتیپ علی جهانشاهی:

قرآن بهترین عامل وحدت در کشورهای اسلامی است

گروه مسابقات ــ معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش گفت: در دنیای متلاطم و پر آشوب امروز، به خصوص در کشورهای اسلامی، اگر به قرآن درست عمل شود، بهترین عامل برای وحدت است.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیرسرتیپ علی جهانشاهی، معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش در مراسم افتتاحیه سی‌وهشتمین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه ارتش و هفدهمین دوره مسابقات قرآن دانشگاه‌های آجا که روز گذشته، دوم دی‌ماه برپا شد، گفت: توفیقی شد که امسال، میزبانی مسابقات قرآن ارتش، برعهده نیروی زمینی ارتش قرار گرفت.
معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش با اشاره به حدیثی از امام رضا(ع) مبنی بر این‌که قرآن، ریسمان مستحکم الهی و راه برتری انسان‌ها است، گفت: در دنیای متلاطم و پرآشوب امروز، به ویژه در کشورهای اسلامی، اگر به قرآن درست عمل شود، بهترین عامل برای وحدت است.
وی تصریح کرد: ما نظامی‌ها که مفتخر به خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پا در رکاب ولایت هستیم، باید بیشتر با قرآن مأنوس بوده و به آن عمل کنیم و خدا را شاکر باشیم که در ارتش معنویت‌محور، افتخار خدمت داریم.
معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی با بیان این که در راستای ارتقای معنویت و مکتبی کردن کارکنان ارتش و خانواده‌ها، فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی خوبی انجام شده است، اضافه کرد: از ویژگی‌های خاص نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران، تعهد آنها به اسلام، قرآن و التزام به ولایت‌فقیه است و این همان عاملی بود که موجب شد رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمن ایستادگی کنند و از اسلام و انقلاب دفاع کردند. در حال حاضر، کارکنان متعهد ارتش، با ایمان، اعتقاد و تخصصی که دارند در هر زمان و مکانی آماده جانفشانی برای دفاع از کشور و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.
انتهای پیام

captcha