استان زنجان ۱۵ موقوفه در حوزه سلامت دارد
کد خبر: 3778877
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸

استان زنجان ۱۵ موقوفه در حوزه سلامت دارد

گروه اجتماعی - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان به پرداخت مطالبات موقوفات تأکید کرد و گفت: استان زنجان ۱۵ موقوفه در حوزه سلامت دارد.

استان زنجان 15 موقوفه در حوزه سلامت داردحجت‌الاسلام جعفر جنتی در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: اداره اوقاف وظایف متعددی را در راستای احیای موقوفات انجام می‌دهد که برای بهبود کارکردهای این حوزه همکاری سایر ارگان‌ها ضروری است.
وی با اشاره به اینکه بخشی از نیات واقفان به حوزه سلامت و درمان اختصاص دارد، تصریح کرد: استان زنجان نیز 15 موقوفه در حوزه سلامت دارد که بسیار شاخص و ارزشمند است و اخیرا دستگاه‌های دیالیز به بیمارستان‌ها اهدا شده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در ادامه به همکاری بیش از پیش دستگاه‌ها در حوزه سلامت و افزایش موقوفات تاکید کرد و گفت: در سال‌های اخیر شاهد حضور وزرای بهداشت در مناطق محروم برای خدمت‌رسانی به محرومان بودیم که امیدواریم این کارها تداوم یابد.
وی با اشاره به اینکه برخی موقوفات بلاتکلیف هستند، بر تعیین تکلیف هرچه سریعتر اماکن و مطالبات اوقاف تأکید کرد و افزود: پرداخت مطالبات موقوفات موجب خدمت‌رسانی بهتر این اماکن می‌شود.
جنتی در ادامه از مطالبه 108 میلیارد تومانی اوقاف از نیروهای نظامی و انتظامی خبر داد و تصریح کرد: تسویه مطالبات موجب خدمت‌رسانی بهتر می‌شود.
انتهای پیام
captcha