دوره آموزشی «داوری قرآن» در ساری برگزار می‌شود
کد خبر: 3782644
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲

دوره آموزشی «داوری قرآن» در ساری برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئیس اداره امور قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش مازندران از برگزاری دوره آموزشی داوری قرآن با حضور استادان کشوری روز‌های ۱۷ و ۱۸ بهمن‌ماه در ساری خبر داد.

دوره آموزشی داوری قرآن در ساری برگزار می‌شود

محمود تنها، رئیس اداره امور قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش مازندران در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، اظهار کرد:  آموزش داوران قرآنی مازندران با حضور استادان کشوری؛ مهدی دغاغله، و سیدمحسن موسوی‌بلده، روزهای هفدهم و هجدهم بهمن‌ماه در اردوگاه دانش‌آموزی بادله ساری برگزار می‌شود.

وی یکسان کر‌دن روش‌های داوری، ارتقای سطح علمی، تخصصی و فنی داوران مسابقات قرآن کریم، انتقال تجربیات و خلاقیت‌ها میان مربیان را از جمله اهداف این دوره‌ آموزشی برشمرد.
رئیس اداره امور قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش مازندران با اشاره با اینکه در این دوره برخی از قاریان برجسته استان، و تعدادی از مربیان قرآن که در آزمون‌های ورودی قبول شدند، حضور دارند، تصریح کرد: این دوره آموزشی در سه بخش تجوید، صوت و لحن برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این دوره تربیت داور قرآن کریم 16 ساعته و با شرکت 30 داور برگزار می‌شود، افزود: در این دوره اساتید اعزامی از سوی سازمان دارالقرآن‌الکریم، مباحث مربوط به آسیب‌شناسی و آیین‌نامه مسابقات را بازگو کرده و  با ارائه فرم داوری هر یک از رشته‌های مختلف قرآنی نکات مهم داوری را  آموزش می‌دهند.

رئیس اداره امور قرآنی آموزش و پرورش استان گفت: دوره تربیت مربی تجوید با حضور استاد موسوی بلده داور بین‌المللی مسابقات قرآن و نویسنده کتاب حلیةالقرآن و دوره آموزش صوت و لحن با حضور استاد مهدی دغاغله در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه،17 و 18 بهمن‌ماه برگزارمی شود.

وی افزود: شرکت‌کنندگان در این دوره در صورت کسب حد نصاب نمرات در دو بخش آزمون‌های کتبی و داوری عملی در رشته مربوطه علاوه بر دریافت گواهینامه داوری، مجوز داوری در استان را دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام

captcha