برگزاری 5 جشن شاخص پیروزی انقلاب در سنندج
کد خبر: 3782936
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۶

برگزاری 5 جشن شاخص پیروزی انقلاب در سنندج

گروه فرهنگی- فرماندار سنندج گفت: در راستای هرچه باشکوه برگزارشدن جشن های چهل سالگی انقلاب در پنج شب اول این ایام پنج برنامه و جشن شاخص با حضور هنرمندان معروف در سنندج برگزار خواهد شد.

به گزارش ایکنا از کردستان، محمدابراهیم زارعی، فرماندار سنندج امروز،30 دی ماه در جلسه نهایی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان با شاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب مردمی است، اظهار کرد: در این راستا برنامه‌های دهه فجر با محوریت مردم و با بهره‌گیری از توانایی سازمان‌های مردم نهاد برگزار شود.
وی افزود: در راستای هرچه باشکوه برگزارشدن جشن‌های چهل سالگی انقلاب در پنج شب اول این ایام پنج برنامه و جشن شاخص با حضور هنرمندان معروف در سنندج برگزار خواهد شد.
فرماندار سنندج به فعالیت هفت دفتر تسهیل گری در مناطق حاشیه و نواحی منفصل شهری سنندج اشاره و عنوان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در دفاتر تسهیلگری جشن‌های انقلاب برای مردم این مناطق برگزار خواهد شد.
وی با تأکید بر برنامه‌ریزی برای برگزاری برنامه‌های شاد، جذاب و متنوع در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اعلام کرد: خروجی برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب باید علاوه بر آشنایی مردم با دستاوردهای نظام، ثبت خاطره‌ای خوب در اذهان عمومی باشد.
فرماندار سنندج تاکید کرد: علاوه بر برنامه های تدارک دیده شده برای نواحی منفصل شهری و مناطق حاشیه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در ایام دهه فجر به مدت پنج شب پنج برنامه شاخص در سطح شهر سنندج برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha