ادعای اسرائیل در تماس با روسیه پیش از حمله به سوریه
کد خبر: 3783452
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷

ادعای اسرائیل در تماس با روسیه پیش از حمله به سوریه

گروه بین‌الملل ـ ارتش اسرائیل مدعی شد که در جریان حمله اخیر این رژیم به خاک سوریه خط ارتباط با نظامیان روس برقرار بوده است.

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین؛ جاناتان کانریکس، سخنگوی ارتش اسرائیل، تصریح کرد که ارتش در جریان حملات بامداد دوشنبه به سوریه، خطی ارتباطی را با نظامیان روس برقرار کرده است.

وی اظهار کرد که تماس‌ها و هماهنگی‌ها بین اسرائیل و روسیه برای اجتناب از هرگونه برخوردی میان نیروهای دو طرف در سوریه ادامه دارد.

یادآور می‌شود ارتش اسرائیل بامداد دوشنبه بار دیگر دست به تجاوز علیه خاک سوریه زد و اهدافی را در حومه دمشق بمباران کرد. به گفته منابع سوری، پدافند هوایی این کشور دست‌کم 38 موشک شلیک شده از سوی جنگنده‌های اسرائیلی را منهدم کرده است.

اسرائیل تهدید به ترور بشار اسد کرد

وزیر انرژی اسرائیل تهدید کرد که اگر بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه، به ایران اجازه استقرار در این کشور را بدهد، در فهرست خطر قرار می‌گیرد و ترور خواهد شد.

یوال اشتاینس گفت: اگر اسد به نیروهای ایرانی اجازه دهد از خاک این کشور حملاتی را علیه اسرائیل انجام دهد، او و نظامش در خطر خواهند بود، زیرا هرگز نمی‌پذیریم که ایران از خاک سوریه، اسرائیل را هدف قرار دهد و بشار اسد در رفاه و آسایش در قصرش به سر ببرد.

انتهای پیام
captcha