یادواره شهدای مدافعان حرم در قم برگزار می‎شود
کد خبر: 3783486
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶

یادواره شهدای مدافعان حرم در قم برگزار می‎شود

گروه اجتماعی ـ یادواره شهدای مدافعان حرم قم با عنوان «مجاوران کریمه مدافعان حرم» با حضور خانواده‎های شهدا ۱۲ بهمن‌ماه برگزار می‎شود.

یادواره شهدای مدافعان حرم در قم برگزار می‎شودبه گزارش ایکنا از قم، سرهنگ اسدالله گنعجلی، فرمانده لشکر عملیاتی 17 علی‌بن ابیطالب(ع) امروز، دوم بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران بیان کرد: امروزه شرایط منطقه به شکلی است که لشکر شکست‌ناپذیر اسرائیل جرئت یک حمله کوچک هم ندارد و ایران اسلامی در اوج قدرت منطقه‌ای خود قرار دارد و همه این برکات به حرمت خون شهدا است.

وی افزود: امروزه مرزهای ایران به چند هزار کیلومتر آن‌سوتر رفته و تا مرز اسرائیل نیز یادواره شهدا برگزار می‌شود و به برکت خون شهدا امروز دشمن ما ضعیف‌تر و زبون‌تر از قبل است.

فرمانده لشکر عملیاتی 17 علی‌بن ابیطالب(ع) بیان کرد: دشمن 140 برابر درآمد نفتی کشور در منطقه هزینه کرده است ولی امروز هیچ خروجی نداشته است و آمریکایی که همیشه با 60 کشتی در خلیج فارس حضور داشت امروز جرئت آوردن یک کشتی هم ندارد.

وی گفت: مقام معظم رهبری به همین جهت بر لزوم تبیین آرمان‌های شهدا و نیات پدر و مادر شهدایی که این افتخارات را برای جبهه اسلام آوردند تاکید دارند و به همین جهت است که کنگره های شهدا با این شکل در کشور برگزار می‌شود.

وی با ذکر این مطلب که شهدای گردان‌های فاطمیون و زینبیون از مظلو‌م‌ترین شهدای جبهه مقاومت هستند، بیان کرد: یادواره شهدای مجاوران کریمه، مدافعان حرم در همین راستا در این ایام برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در این روزها برنامه هایی چون غباروروبی از حرم کریمه اهل بیت(ع)، سرکشی به خانواده‌های معظم شهدا، مسابقه دوچرخه‌سواری، همایش فرزندان عقیله، کرسی آزاد‌اندیشی در دانشگاه قم، زندگی پشت خط و.... برگزار می‌شود.

گنجعلی اظهار کرد: یادواره 430 شهید مدافع حرم استان قم حسن ختام این برنامه‌ها است که در 12 بهمن و پس از نماز مغرب و عشا با سخنرانی سردار جلالی فرمانده پدافند غیرعامل کشور و در مجتمع فرهنگی گلزار شهدای قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha