40 سال به برکت خون شهدا پای سفره انقلاب نشسته‌ایم
کد خبر: 3788250
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹
مسئول معاونت طرح صالحین سپاه ناحیه شهرستان شیروان:

40 سال به برکت خون شهدا پای سفره انقلاب نشسته‌ایم

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام اسماعیل حسینی با بیان اینکه 40 سال به برکت خون شهدا پای سفره انقلاب نشسته‌ایم، گفت: در نظام جمهوری اسلامی ایران همه مردم و مسئولان باید پشت سر ولایت فقیه حرکت کنند و اگر این حرکت انقلابی باشد، پیشرفت‌های زیادی هم در ایران و هم در دنیا خواهیم داشت.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام اسماعیل حسینی، مسئول معاونت طرح صالحین سپاه ناحیه شهرستان شیروان در آیین گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در روستای ملاباقر شیروان، گفت: هر روزی که انسان‌ها در آن احساس خوشحالی، خرمی و لذت از زندگی کنند، آن روز عید محسوب می‌شود و دهه فجر نیز برای همه ما به منزله عید است.
وی افزود: در نظام جمهوری اسلامی ایران همه مردم و مسئولان باید پشت سر ولایت فقیه حرکت کنند و اگر این حرکت انقلابی باشد، پیشرفت‌های زیادی هم در ایران و هم در دنیا خواهیم داشت.
حسینی با بیان اینکه عزت ایرانی باید حفظ شود، اظهار کرد: دشمن خیال می‌کرد، می‌‌تواند با تمام امکانات با ما مقابله کند؛ امروز چون دست دشمنان انقلاب اسلامی را از سرمایه‌های خود کوتاه کرده‌ایم، ایران اسلامی را مورد تحریم‌ قرار داده‌اند، غافل از اینکه مردم همیشه در صحنه این کشور، دشمن را با دست خالی پس زده و در مقابل آن‌ها ایستاده و سربلندی خود را حفظ خواهد کرد.
مسئول معاونت طرح صالحین سپاه ناحیه شهرستان شیروان در پاسخ به کسانی که موافق ارتباط با آمریکا هستند، افزود: ارتباط و رابطه با آمریکا ثمره‌اش بازگشت به 40 سال گذشته خواهد بود، لذا اگرچه در برخی از موقعیت‌ها در کشور با مشکلات اقتصادی روبه‌رو هستیم، اما از نظر امکانات کم نداریم بلکه باید مدیریت‌ها اصلاح شود.
حسینی در پایان گفت: کشورهای آزادی‌خواه جهان، مقاومت در برابر ظلم و استکبار را از ملت ایران یاد گرفته‌اند.
سیدعباس همتی، دهیار روستای ملاباقر نیز در این آیین گفت: خداوند متعال به همه ما توفیق دهد که سالیان سال با حضور در آیین‌های گرامی‌داشت پیروزی انقلاب اسلامی، ادامه‌دهنده راه شهدا نیز باشیم.
اهالی روستای ملاباقر شهرستان شیروان قبل از شروع مراسم با حضور در گلزار شهدای این روستا شهیدان گرانقدر غلامرضا امامی، غلامحسین ثباتی، حسن حسن‌زاده، رجبعلی حشمتی، حسین غفاری، مهدی محتشمی، حسینعلی هوشمند و غلامحسن یزدانی و جانبار زنده‌یاد عباسعلی عباسیان با همت گلیان با قرائت فاتحه یاد و خاطره آنان را زنده نگه داشتند.
قرائت قرآن توسط دانش‌آموز علی یزدانی، پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، اجرای سرود یاردبستانی من توسط گروه سرود دختران دبیرستان شهید غلامحسن یزدانی، اجرای مسابقه پرسش و پاسخ و اهدای هدیه به دانش‌آموزان منتخب زهرا بابایی، امیرعلی کاظمی و صغری غفاری، اجرای سرود بهمن توسط گروه پیش‌دبستانی‌ها از دیگر برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر بود.
حسینعلی ظفری
انتهای پیام

captcha