مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در استان زنجان
کد خبر: 3789125
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۰

مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در استان زنجان

گروه سیاست و اقتصاد- مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن برای نمایش شکوه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مشخص شد.

مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در استان زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، مردم ولایی زنجان فردا در روز 22 بهمن‌ماه هم‌صدا با سراسر کشور، شکوه چهل سالگی انقلاب را فریاد خواهند زد و دهه پنجم انقلاب را با صلابت‌تر از گذشته آغاز خواهند کرد.
مراسم راهپیمایی در زنجان از ساعت 9.30 از چهارراه امیرکبیر آغاز و تا چهارراه خواجه نصیرالدین طوسی (مقابل امام‌زاده سید ابراهیم) ادامه خواهد داشت که سخنران این مراسم آیت‌الله محمد حاج ابوالقاسم دولابی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری خواهد بود.
مردم ابهر حرکت خود را از چهارراه امام حسین (ع) به ‌طرف میدان انقلاب آغاز خواهند کرد که زمان شروع مراسم 10.30 و سخنران آن حجت‌الاسلام جعفر رحیمی امام جمعه ابهر خواهد بود. مراسم راهپیمایی در شهرستان خرم‌دره با حرکت مردم از مسجد رسول‌الله (ص) به سمت مصلای نمازجمعه از ساعت 10.30 آغاز خواهد شد و سخنران این مراسم نیز حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه خرم‌دره خواهد بود.
همچنین مردم قیدار، راهپیمایی خود را از میدان شهدا به طرف مزار شهدا آغاز خواهند کرد که شروع مراسم ساعت 10 و سخنران سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خواهد بود.
مردم ولایی زرین‌آباد نیز همچون گذشته حرکت خود را از مقابل سپاه ناحیه این شهر به طرف میعادگاه نمازجمعه آغاز خواهند کرد که زمان شروع مراسم ساعت 10.30 و سخنران آن حجت‌الاسلام مقدمی امام جمعه زرین‌آباد خواهد بود.
این مراسم در سلطانیه با حرکت مردم از مسجد فاطمه‌الزهرا (س) به طرف گلزار شهدا برگزار خواهد شد که زمان شروع مراسم ساعت 10 و سخنران محمد اسماعیلی نماینده سابق مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی خواهد بود.
همچنین مراسم راهپیمایی در آب‌بر، با حضور پرشور مردم از میدان امام علی (ع) به طرف مصلای نمازجمعه برگزار خواهد شد که زمان شروع مراسم ساعت 10.30 و سخنران آن حجت‌الاسلام صادقی‌پور امام جمعه آب‌بر است. مردم ماه‌نشان نیز راهپیمایی خود را از سه‌راهی ینگئجه به طرف مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهند کرد که زمان شروع مراسم ساعت 10 و سخنران آن حجت‌الاسلام زاهدی‌پور امام جمعه ماه‌نشان خواهد بود.
انتهای پیام
captcha