مرحله استانی مسابقات قرآن و معارف اسلامی دانش‌آموزی در کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 3791335
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۸

مرحله استانی مسابقات قرآن و معارف اسلامی دانش‌آموزی در کردستان برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان از برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و معارف اسلامی دانش‌آموزان و فرهنگیان در اسفند ماه ۹۷ خبر داد.

حجت‌الله نریمانی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، از برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و معارف اسلامی دانش آموزان و فرهنگیان در اسفند ماه ۹۷ خبر داد و اظهار کرد: این مسابقات در دو بخش دانش‌آموزان و فرهنگیان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به زمان برگزاری این مسابقات افزود: مسابقات دانش‌آموزان در روزهای ۱۹ و ۲۰ اسفند و مسابقات فرهنگیان نیز در روز ۲۱ اسفند ماه ۹۷ در سنندج برگزار خواهد شد.
نریمانی با بیان اینکه در مجموع تعداد یک هزار نفر از دانش‌آموزان و فرهنگیان در مرحله استانی مسابقات به رقابت می‌پردازند، اعلام کرد: از این تعداد ۷۵۰ نفر دانش‌آموز و ۲۵۰ نفر نیز فرهنگیان خواهند بود.
وی به رشته‌های مسابقات نیز اشاره و عنوان کرد: حفظ، قرائت، ترتیل، انشای نماز، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه رشته‌هایی است که شرکت کنندگان در آن با هم به رقابت خواهند پرداخت.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان در پایان یادآور شد: بعد از برگزاری مرحله استانی مسابقات، دانش آموزان و فرهنگیان منتخب به مرحله کشوری مسابقات راه یافته و اعزام خواهند شد .
انتهای پیام

captcha