معاون فرهنگی دانشگاه آزاد همدان معرفی شد
کد خبر: 3791498
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد همدان معرفی شد

گروه فرهنگی ـ معاون جدید دانشجویی ـ فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی همدان با حکم سرپرست این دانشگاه معرفی شد.

معرفی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد همدانبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان، مرتضی قائمی، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان در آیین تکریم و معارفه معاون دانشجویی ـ فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی همدان، گفت: حمله تروریستی به پاسداران امنیت و آرامش جامعه در زاهدان را تسلیت می‎گویم و باید هوشیار شویم که دشمن درصدد ضربه زدن به انقلاب با هر ترفندی که می‌داند، است.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان گفت: لازم می‌دانم از تلاش و زحمات ‌علی طاهری در دوران مسئولیت تشکر کنم، سابقه رفاقت و دوستی بنده با آقای طاهری بیست ساله است وی فردی دغدغه‌مند، تلاشگر و بسیجی است که امیدوارم در تمامی مراحل زندگی همچون گذشته سربلند و استوار زندگی کند.
دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان گفت: ابوالفضل یداللهی‌اصلان هم دارای شخصیت دوست‌داشتنی علمی تلاشگر و فرهنگ دوست است که امیدواریم در پست معاون فرهنگی ـ دانشجویی منشأ خیروبرکت شود.
وی گفت: از حوزه فرهنگی و دانشجویی انتظار می‌رود در بعد معرفتی و اعتقادی قدم بردارد و سند فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی را سرلوحه کارهای خود قرار دهد.
قائمی تصریح کرد: جامعیت، تنوع، دقت و عمق کار فرهنگی باید با هماهنگی با جامعه هدف همچون اساتید، کارکنان و دانشجویان در دستور کار این معاونت قرار گیرد.
قائمی تأکید کرد: حفاظت از هویت ملی و دینی دانشجویان و محور قرار دادن اصول اعتقادی و مبانی اسلام باید در دستور کار معاونت فرهنگی دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی همدان قرار گیرد.
در ادامه از زحمات علی طاهری در دوران تصدی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان تقدیر و حکم مسئولیت ابوالفضل یداللهی اصلان برای مدت یک سال به وی اهدا شد
انتهای پیام

captcha