عصبانیت دشمن از فعالیت ما مصداق عبادالله صالحین است
کد خبر: 3793689
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷
حجت‌الاسلام قرائتی:

عصبانیت دشمن از فعالیت ما مصداق عبادالله صالحین است

گروه معارف- رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: هرکاری که انجام دهیم و دشمن از آن عصبانی شود مصداق عبادالله صالحین است و امروز رژیم صهیونیستی از قدرت موشکی ما عصبانی است و این مصداق بارز همین امر است.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام محسن قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز کشور امروز 7 اسفندماه در مراسم هفته گرامیداشت تربیت اسلامی و امور تربیتی در سالن شهید بهشتی کرمانشاه با اشاره به 82 نکته تفسیری سوره کوثر، اظهار کرد: در مواردی که خداوند کاری را بدون واسطه انجام می‌دهد یا در مقام بیان ارتباط تنگاتنگ خالق با مخلوق است، ضمیر مفرد به‌کار می‌برد.
وی افزود: گاهی آیه در مقام بیان عظمت خداوند است که در این موارد ضمیر جمع « اِنّا» به کار می‌رود و در این آیه می‌فرماید: «اِنّا اعطیناک الکوثر» چرا که عطای الهی به بهترین خلق خدا آن هم عطای کوثر به گونه‌ای است که باید با عظمت از آن یاد شود.
حجت‌الاسلام قرائتی به احادیثی از امیرالمؤمنین علی(ع) در خصوص قرآن کریم که آن را دریای بی‌کران می‌نامیدند اشاره و عنوان کرد: در نماز و قرآن همه چیز از دانش بشری از ادب تا انتخابات و آزادی و انسان از بدو تولد تا مرگ وجود دارد.
رئیس ستاد اقامه نماز کشور در ادامه با توصیه به مسئولان آموزش و پرورش در زمان باقیمانده تا ماه رمضان برای اجرای برنامه‌های قرآنی گفت: در این زمان با اجرای برنامه‌های قرآنی دانش‌آموزان را با قرآن مأنوس کنیم.
وی با بیان اینکه بهترین منبع تربیتی قرآن است، افزود: سعی کنیم برنامه‌هایمان برطبق قرآن باشد.
حجت‌الاسلام قرائتی به مشکلات اقتصادی کشور نیز اشاره کرد و گفت: امروز تنها کشوری که در برابر آمریکا ایستاده، ایران است و مشکلات بسیاری را متحمل شده است.
رئیس ستاد اقامه نماز کشور اظهار کرد: امروز هرکاری که انجام می‌دهیم و دشمن از آن عصبانی شود مصداق عبادالله صالحین است و امروز رژیم صهیونیستی از قدرت موشکی ما عصبانی است که مصداق همین عبدالله صالحین است.
وی در پایان اظهار کرد: دشمن هربار که می‌خواهد با ترفندی ما از دین دست بکشیم ملت هربار محکم‌تر پای کار آمدند و این را در راهپیمایی 22 بهمن شاهد بودیم.
انتهای پیام

captcha