503 نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات اتاق بازرگانی ایلام
کد خبر: 3794674
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۳
نصیری خبر داد:

503 نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات اتاق بازرگانی ایلام

گروه اجتماعی - رئیس هیئت نظارت بر انتخابات اتاق استان ایلام با اشاره به اینکه به عنوان اعضای هیئت نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی، امانت‌داری می‌کنیم و اجازه نخواهیم داد خدشه‌ای به رای افراد وارد شود، گفت: 503 نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات اتاق بازرگانی ایلام هستند.

503 نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات اتاق بازرگانی ایلام
به گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از روابط عمومی صمت ایلام، یاراله نصیری، رئیس هیئت نظارت بر انتخابات اتاق استان ایلام امروز در ابتدای شروع رای‌گیری انتخابات نهمین دوره اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان ایلام و در جمع عوامل اجرایی و هیئت نظارت اظهار کرد: به حساسیت ها و دغدغه‌های پیرامون انتخابات تشکل‌های صنفی واقف هستیم و به عنوان اعضای هیئت نظارت امانت دار بوده و اجازه هیچگونه انحرافی نخواهیم داد.
وی اضافه کرد: همه افراد دینفع این انتخابات اطیمنان داشته باشند با هر رفتار و اقدامی که باعث شود خدشه‌ای به آرا و فرایند انتخابات وارد شود، برخورد جدی و قانونی صورت می گیرد .
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان ایلام با اشاره به تعداد کاندیداها و همچنین الکترونیکی بودن فرایند اخذ آرا گفت: کاندیداهای هیات نمایندگان اتاق ایلام در چهار حوزه‌ی بازرگانی 10 نفر، صنعت 9 نفر، معدن 4 نفر، کشاورزی7 نفر و در مجموع 30 نفر هستند و از این تعداد، 15 نفر با رای اعضاء برای مدت 4 سال انتخاب می شوند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت تعداد واجدین شرایط رای این دوره را 503 نفر اعلام و عنوان کرد: زمان اخذ رای از ساعت 8 صبح آغاز شده و تا 6 بعدازظهر به صورت هماهنگ در سراسر کشور ادامه دارد
انتهای پیام
captcha