رفسنجان؛ دارای بیشترین خادم افتخاری جمکران
کد خبر: 3795268
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۴:۵۵

رفسنجان؛ دارای بیشترین خادم افتخاری جمکران

گروه اجتماعی ــ معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران گفت: ما می‌خواهیم مروج فرهنگ مهدوی در سراسر کشور باشیم و رفسنجان با پشتوانه مردمی که دارد بیشترین خادم افتخاری کشور را دارد.

به گزارش ایکنا از کرمان، احمد حاجی‌زاده، معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران دیروز دوشنبه، 13 اسفند در مراسم افتتاح دفتر نمایندگی مسجد مقدس جمکران در این شهرستان با بیان اینکه منتظران هیچ‌وقت ناامید نمی‌شوند، گفت اربعین، ترویج فرهنگ شهادت‌طلبی است و سال به سال با قدرت و قوت بیشتر برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه در بحث انتظار مهدوی باید بیشتر کار و زمینه را بیشتر فراهم کنیم، افزود: مسجد جمکران یک مسجد کوچک بود که به برکت جمهوری اسلامی الان ۲۰ میلیون زائر در سال را پذیرایی می‌کند.
معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: ما می‌خواهیم مروج فرهنگ مهدوی در سراسر کشور باشیم و رفسنجان با پشتوانه مردمی که دارد و بیشترین خادم افتخاری کشور به لحاظ بعد مسافت را دارد به‌عنوان الگو و نمونه دفتر نمایندگی مسجد جمکران را افتتاح کردیم.
وی بیان کرد: اولویت اول، دوم و سوم ما کار فرهنگی است باید روی دانش‌آموزان و جوانان وقت بگذاریم تا با فرهنگ مهدوی آشنا شوند.
حاجی‌زاده با اشاره به اینکه دفتر ترویج فرهنگ مهدویت را در سراسر کشور راه‌اندازی می‌کنیم، تأکید کرد: باید جوانان را دریابیم که دشمن با تمام وجود برای جداکردن آن‌ها از دین و دیانت وقت گذاشته است.
انتهای پیام

captcha