دبیرخانه گام دوم انقلاب در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت خود را آغاز کرد
کد خبر: 3796557
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۳

دبیرخانه گام دوم انقلاب در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت خود را آغاز کرد

گروه اجتماعی ــ مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای پیگیری منویات مقام معظم رهبری و عملیاتی کردن رهنمودهای گام دوم، دبیرخانه گام دوم انقلاب در آموزش و پرورش استان ایجاد شد و فعالیت خود را آغاز کرد.

دبیرخانه گام دوم انقلاب در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد فعالیت خود را آغاز کرد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، هادی زارع‌پور، مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد امروز، 19 اسفندماه اظهار کرد: برای پیگیری منویات مقام معظم رهبری و عملیاتی کردن رهنمودهای گام دوم، دبیرخانه گام دوم انقلاب در محل اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایجاد شد و فعالیت خود را آغاز کرد.
وی افزود: حوزه‌های معاونت‌ها مفاد مربوط به حوزه کاری خود را از متن رهنمود مقام معظم رهبری استخراج و به دبیرخانه تحویل دهند.
مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: با توجه به ضرورت و اهمیت مشارکت جوانان در اجرای برنامه‌ها در هر شهرستان و منطقه 2 جوان به‌عنوان مشاور افتخاری انتخاب و نشستی برای آنان برگزار شد.
یادآور می‌شود، در این نشست اعضای شورای معاونان پیشنهادات خود را در زمینه اجرای مفاد گام دوم شامل خودسازی، جامعه پروری و تمدن‌سازی بیان کردند.
انتهای پیام

captcha