سازمان‌های مردم‌نهاد از ابزارهای روز برای ترویج سیره شهدا استفاده کنند
کد خبر: 3796777
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳

سازمان‌های مردم‌نهاد از ابزارهای روز برای ترویج سیره شهدا استفاده کنند

گروه اجتماعی ــ نماینده ولی فقیه در گیلان خواستار بهره‌‌مندی سازمان‌های مردم‌نهاد از ابزارهای روز برای ترویج سیره شهدا شد و بیان کرد: دشمن با استفاده از ابزار رسانه می‌خواهد جامعه را به استحاله بکشاند.

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان، امروز، 19 اسفندماه در یادواره 285 شهید و 13 شهید گمنام شهرستان تالش که در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد، با تسلیت سالروز شهادت امام هادی(ع)، اظهار کرد: امام هادی(ع) و فرزند ایشان بیشتر عمر خود را در سامرا سپری کردند و در آنجا به شهادت رسیدند.

وی به دو اقدام بزرگ امام هادی(ع) اشاره کرد و افزود: گسترش سازمان وکالت در زمان امام هادی(ع) به اوج رسید و از این طریق معارف اسلام به مردم رسانده شد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه انتقال معارف اسلام از طریق دعا به مردم از دیگر اقدامات امام هادی(ع) بود، خاطرنشان کرد: امام هادی(ع) از طریق وکلا به جوانان توجه بسیار داشت.

آیت‌الله فلاحتی خواستار استفاده سازمان‌های مردم‌نهاد از ابزارهای روز برای ترویج سیره شهدا شد و بیان کرد: دشمن با استفاده از ابزار رسانه می‌خواهد جامعه را به استحاله بکشاند.

وی آینده انقلاب اسلامی را متعلق به جوانان دانست و تصریح کرد: خانواده‌ها و معلمان مسئولیت سنگین انتقال عاقلانه ارزش‌های انقلاب و دوران دفاع مقدس به نسل جوان را به عهده دارند.

نماینده ولی فقیه در گیلان به پیام مقام معظم رهبری مبنی بر گذشته با عظمت چهل ساله انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: دشمن به دنبال نشان دادن چهره سیاه از گذشته انقلاب است.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به اینکه ملت ایران برای خدا انقلاب کرد، یادآور شد: انقلاب مردم ایران برای مسائل مادی نبود و نسل جوان باید از فرهنگ انقلاب و دفاع مقدس اطلاع پیدا کند.

وی به مشکلات اقتصادی موجود در جامعه اشاره کرد و افزود: در سفر رئیس جمهور به گیلان مشکلات جامعه را در جلسات خصوصی مطرح کردم و تمام مسئولان کشوری برای تامین زندگی متعارف مردم باید تلاش کنند. البته بخشی از مشکلات کنونی کشور از خارج به ما تحمیل شده و بخشی دیگر از مشکلات ناشی از ضعف بعضی مدیران است.

امام جمعه رشت به تلاش دشمن در مایوس کردن مردم از انقلاب اشاره کرد و افزود: در دنیای معاصر ایران اسلامی امن‌ترین کشور است و با اقتدار به تمام قدرت‌های سلطه‌گر «نه» می‌گوید. بی‌تردید اقتدار جمهوری اسلامی ایران در سایه خون شهدا محقق شده و تمام مسئولان بدانند سر سفره شهدا نشسته‌اند و باید در خدمت مردم باشند.

نماینده ولی فقیه در گیلان به رسالت جوانان در مورد آینده کشور اشاره کرد و گفت: جوان دارای روحیه تحول‌گرایی و نشاط است، اما امروز بزرگ‌ترین پروژه دشمن گرفتن آرمان‌ها از جوانان جامعه است. در واقع دشمن می‌خواهد جوانان را از رسیدن به قله‌های معرفت دور نگه دارد و لذا نسل جوان باید به دانش خود بیفزاید.

وی با بیان اینکه جوانان ما حضور آگاهانه خود را در راهپیمایی 22 بهمن به اثبات رساندند، اظهار کرد: وجود رهبر معظم انقلاب از جمله مؤلفه‌های اقتدار نظام اسلامی محسوب می‌شود و دشمن به این نتیجه رسیده، رهبر ایران نقشه آنها را قبل از اجرا برملا می‌کند و در شرایط مختلف می‌داند چگونه تصمیم بگیرد.

انتهای پیام

captcha