بنیه دفاعی نیروهای مسلح جرات تعرض دشمن به مرزهای کشور را نمی‌دهد
کد خبر: 3797906
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴
سردار اشتری:

بنیه دفاعی نیروهای مسلح جرات تعرض دشمن به مرزهای کشور را نمی‌دهد

گروه اجتماعی - فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به ۱۴ هزار شهیدی که نیروی انتظامی تقدیم انقلاب کرده است، گفت: امروزه نیروهای مسلح افتخار کشور هستند و در حال حاضر بنیه دفاعی نیروهای مسلح موجب شده است که دشمن جرات تعرض و حتی نزدیک شدن به مرزهای کشور را نداشته باشد چراکه امروزه قدرت نیروهای مسلح عامل بازدارنده است.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، سردار حسین اشتری فرمانده ناجا صبح امروز در یادواره ۱۴۳ شهید نیروی انتظامی و شهدای مدافع حرم چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: خدمت به مردم متدین بزرگ‌ترین راه مخالفت و مقابله با استکبار و دشمنان بوده و مسئولان ملزم به ارئه خدماتی در شان مردم ولایی هستند.
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه دشمن در تلاش برای انحراف مسیر انقلاب است، افزود: انقلاب در ۴۰ سال گذشته با تمام آسیب‌ها و تهدیدها به پیش رفته است و همواره دشمن در تلاش بوده تا انقلاب را از مسیر خود منحرف کند اما هرگز موفق نشده است.
وی عامل پیروزی در دوران دفاع مقدس را روحیه جهادی و انقلابی عنوان کرد و گفت: با تقوین این روحیه در میان مردم و مسئولان، قطعا می‌توان در تمامی عرصه‌ها به موفقیت رسید چراکه همواره طی این 40 سال شاهد بوده‌ایم که روحیه شهادت‌طلبی و جهادی موجب دستاورد در تمامی حوزه‌ها از جمله هسته‌ای، علمی و انتظامی و ... شد.
فرمانده ناجا با اشاره به گوشه‌ای از اقدامات نیروی انتظامی در راستای تامین نظم و امنیت، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های نیروی انتظامی تأمین امنیت در شهرها، روستاها و مرزها است، که در این رابطه شهدای بسیاری تقدیم انقلاب شده است.
سردار اشتری با اشاره به ۱۴ هزار شهیدی که نیروی انتطامی تقدیم انقلاب کرده است، اظهار کرد: امروزه نیروهای مسلح افتخار کشور هستند و در حال حاضر بنیه دفاعی نیروهای مسلح موجب شده است که دشمن جرات تعرض و حتی نزدیک شدن به مرزهای کشور را نداشته باشد چراکه امروزه قدرت نیروهای مسلح عامل بازدارنده است.
فرمانده ناجا در ادامه با اشاره به بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب، تأکید کرد: ایشان اشرافیت کامل بر تمامی مسائل کشور را دارند و در دیدارها با اقشار مختلف، موضوعات و مسائلی را مطرح می‌کنند که شاید کمتر مورد توجه مسئولان قرار گرفته شده باشد.
سردار اشتری با اشاره به فشار اقتصادی زیادی که بر مردم وارد شده است، تصریح کرد: در حال حاضر فشار اقتصادی مردم را در منگنه قرار داده، اما مردم مشکلات کشور را تحمل می‌کنند و با ایستادگی از انقلاب و آرمان‌هایش پاسداری می‌کنند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در ۷ بند توصیه‌هایی را به مردم و مسئولان داشتند که اگر این توصیه‌ها را سرلوحه خود قرار دهند در تمامی عرصه‌ها به موفقیت خواهیم رسید.
انتهای پیام

captcha