خدمت‌رسانی ۱۶ پایگاه امداد و نجات به مسافران نوروزی در یزد
کد خبر: 3798799
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵

خدمت‌رسانی ۱۶ پایگاه امداد و نجات به مسافران نوروزی در یزد

گروه اجتماعی ــ مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان یزد از استقرار ۱۶ پایگاه امداد و نجات در محور‌های استان و ارائه خدمت به مسافران نوروزی خبر داد.

خدمت رسانی ۱۶ پایگاه امداد و نجات به مسافران نوروزی در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، محسن حراز‌ی‌زاده، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد صبح امروز، 27 اسفند در جمع خبرنگاران استان با اشاره به آغازكمپين بهرفت اظهار کرد: اين كمپين در راستای فعاليت‌های معاونت جوانان هلال احمر در قالب طرح‌های نوروزی اجرا می‌شود.
وی ادامه داد: در این کمپین بيش از 1056 نفر از جوانان هلال احمر مشارکت دارند و 23 پست ثابت و سيار كه عمدتاً در مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان است، برپا می‌شود.
حرازی‌زاده راهنمايی مسافران نوروزی و تامين آرامش و آسايش آنان در حين سفرها به استان را از اهداف طرح‌های نوروزی معاونت جوانان برشمرد و گفت: در این راستا شش خيمه نماز، پنج چادر نماز در ايستگاه‌های مذكور برپا شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با اشاره به اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروزی در استان يزد گفت: این طرح  از 25 اسفندماه آغاز شده و تا 16 فرودين‌ماه سال 1398ادامه خواهد داشت.
وی كاهش سوانح و حوادث و ايجاد فرصتی برای مواجهه هموطنان با فعاليت‌های داوطلبانه هلال احمر را از اهداف اصلی این طرح برشمرد و بیان کرد: 12 پايگاه ثابت و چهار پايگاه سيار با مشاركت 1280 نفر روز داوطلب با 320 دستگاه آمبولانس‌ روز و 300 دستگاه خودر‌و نجات روز در استان فعاليت خواهند داشت.
مديرعامل جمعيت هلال احمر استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ارائه گزارشی از عملکرد یک ساله معاونت‌ها گفت: از ابتدای امسال تا 23 اسفندماه در مجموع 3328 نفر نيروی عملياتی در قالب 861 تيم به 746 مورد حادثه اعزام شده‌ و به 3877 حادثه‌ديده در اين سوانح خدمات ارائه كرده‌اند.
مديرعامل جمعيت هلال احمر استان با اشاره به فعاليت‌های معاونت داوطلبان هلال احمر استان نيز گفت: اجرای طرح‌های متنوع خيرخواهانه و آموزشی مانند فرشتگان رحمت، نيابت، همای رحمت، مروجين سلامت و داوطلب يار امداد و نجات از جمله اين طرح‌هاست كه با مشاركت مردم و خيرين انجام مي‌شود.

انتهای پیام

captcha