تجلیل از نخبه قرآنی همدان در مسابقات بین‌المللی قرآن
کد خبر: 3801947
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶

تجلیل از نخبه قرآنی همدان در مسابقات بین‌المللی قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ در آستانه برگزاری سی‌و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از محمد داوریان به عنوان یکی از نخبه‌های قرآن استان همدان تجلیل به عمل خواهد آمد.

تجلیل از نخبه قرآنی همدان در مسابقات بین‌المللی قرآنمحمد داوریان، نخبه قرآنی استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: با یاری خداوند در سال 1389 در جوار آستان مطهر امام رضا(ع) موفق به حفظ کل قرآن شدم.
داوریان با اشاره به اینکه بهره‌مندی از محضر استاد احمد دباغ به عنوان یکی از اساتید بین‌المللی و مطرح رشته حفظ یکی از توفیقات وی بوده است، افزود: به توفیق خداوند در رشته حفظ حائز رتبه‌های برتر استانی و کشوری در مسابقات قرآن ارگان‌های مختلف شده‌ام.
وی اشاره‌ای به افتخارات قرآنی خود در سطح کشور داشت و اضافه کرد: کسب رتبه اول در مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) و رتبه دوم مسابقات قرآن بسیج و مسابقات قرآنی مدها متان در رشته حفظ 20 جزء قرآن از توفیقات قرآنی وی است.
وی گفت: کسب رتبه اول رشته حفظ کل مسابقات سراسری قرآن کریم ناجا، سه رتبه برتر در مسابقات ملی قرآن حوزه های علمیه، رتبه پنجم مسابقات سراسری اوقاف و رتبه سوم مسابقات ملی جامعه القرآن و هچنین کسب سه رتبه اول کشوری در بخش پژوهشی مسابقات قرآن بسیج و جامعه القرآن از دیگر افتخارات این فعال قرآنی است.
این نخبه قرآنی با بیان اینکه دارای مدرک تخصصی درجه 2 حفظ کل قرآن کریم(حافظ ممتاز) است ابراز کرد: 3 سالی است که افتخار داوری مسابقات قرآن قوه قضائیه، آموزش و پرورش، اوقاف و ... را داشته‌ام.
داوریان با بیان اینکه از سال 89 به صورت مستمر مدرس رشته حفظ قرآن بوده است گفت: تدریس در موسسه جامعه القرآن استان همدان، مرکز قرآن و حدیث حرم مطهر حضرت معصومه(س) و و حوزه علمیه حضرت علی بن موسی الرضا(ویژه حافظان قرآن کریم) استان قم از دیگر توفیقات این فعال قرآنی است.
به گزارش ایکنا از همدان، در آستانه برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از محمد داوریان به عنوان یکی از نخبه‌های قرآن استان همدان تجلیل به عمل خواهد آمد.
سی و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی روزهای ۲۱ تا ۲۵ فروردین ماه در مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha