۲۰۰ دانش‌آموز پسر البرزی بهار تکلیف خود را جشن گرفتند
کد خبر: 3805777
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰

۲۰۰ دانش‌آموز پسر البرزی بهار تکلیف خود را جشن گرفتند

گروه اجتماعی ــ جشن معنوی تکلیف برای ۲۰۰ دانش‌آموز پسر دوره متوسطه آموزش و پرورش ناحیه یک کرج برگزار شد.

200 دانش‌آموز پسر البرزی بهار تکلیف خود را جشن گرفتند

به گزارش ایکنا از البرز، فرزاد شعبانی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج، امروز، سوم اردیبهشت‌ماه در مراسم جشن تکلیف دانش‌آموزان پسر مدارس آموزش و پرورش ناحیه یک کرج که در مسجد اعظم کرج برگزار شد، اظهار کرد: جشن تکلیف یعنی اینکه نوجوان به مرحله‌ای رسیده که این قابلیت را پیدا کرده که با خدای متعال حرف بزند.
وی افزود: تکلیف یعنی مأموریتی که خداوند به شما می‌دهد که اگر آن را به بهترین وجه انجام دهید، زندگی شخصی، خانوادگی و اجتماعی خود را به خوشبختی نزدیک می‌کنید.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج از تکلیف به‌عنوان مأموریت الهی یاد کرد ‌و گفت: انسان تا وقتی‌که به مرحله‌ تکلیف نرسیده، قابلیت این را ندارد که با خدای متعال حرف بزند.
شعبانی‌ دانش‌آموزان را بزرگ‌ترین ظرفیت و سرمایه کشور دانست و اظهار کرد: امر تعلیم و تربیت این آینده‌سازان ایران اسلامی بر‌عهده آموزش و پرورش است.
وی اضافه کرد: معلمان و والدین در آموزش مسائل دینی، سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی به ویژه نماز به دانش‌آموزان در مدرسه و خانه مسئولیت سنگینی را عهده دارند.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج احترام به والدین، معلمان و سایر افراد جامعه، داشتن اخلاق، گفتار و رفتار خوب، کمک به هم‌نوع، صرفه‌جویی و احساس مسئولیت در زندگی را به عنوان دیگر وظایف فردی که به سن تکلیف می‌رسد، نام برد.
وی در پایان گفت: در مدارس این جشن معنوی و با فضیلت با حضور روحانیان، خانواده معظم شهدا و اولیای دانش‌آموزان برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha