میزبانی امام‌زاده سیدمحمدکججانی از روزه‌داران در شب‌های قدر
کد خبر: 3814442
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶

میزبانی امام‌زاده سیدمحمدکججانی از روزه‌داران در شب‌های قدر

گروه اجتماعی ــ مراسم احیای لیالی قدر و سوگواری شب شهادت امیرالمؤمنین علی(ع) با حضور قاریان برجسته استان و با برگزاری دعاهای مخصوص این شب‌ها در صحن مقدس امام زاده سید‌محمد کججانی برگزار می‌شود.

میزبانی امام زاده سیدمحمد کججانی از روزه داران در شب‌های قدر

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام صمد خلیلی، مدیر امام‌زاده سید‌محمد کججانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مراسم احیای لیالی قدر و سوگواری شب شهادت امیرالمؤمنین علی‌(ع) با حضور قاریان برجسته استان و با برگزاری دعا‌های مخصوص این شب‌ها در صحن مقدس امام زاده سید‌محمد کججانی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: با حمایت‌های خیرین امسال در این شب‌ها با ارائه افطار و سحری کامل در خدمت زائران عزیز خواهیم بود.

حجت‌الاسلام خلیلی، با اشاره به بازدید بیش از ۱۵ هزار زائر در طول ماه از این امام‌زاده گفت: به‌طور متوسط در هر ماه بیش از ۱۵ هزار زائر از این امام‌زاده بازدید دارند که تلاش می‌کنیم با تعریف برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در خدمت زائران عزیز باشیم.

مدیر امام‌زاده سید‌محمد کججانی از برگزاری ویژه‌برنامه‌های مذهبی و فرهنگی سه‌شنبه‌های هر هفته در این امام‌زاده خبر داد و افزود: زائران هر سه‌شنبه میهمان سفره اطعام امامزاده هستند و بیش از ۳ هزار پرس شام به زوار ارائه می‌شود و در کنار برنامه‌های مختلف فرهنگی شاهد حضور تیم پزشکی با تجویز داروی رایگان، تیم داندانپزشکی، مشاور حقوقی، مشاور خانواده و مشاور طب سنتی در امام‌زاده هستیم.

انتهای پیام

captcha