امام خمینی(ره) استقلال و آزادی را برای ایران به ارمغان آورد
کد خبر: 3816850
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹
سلیمانی دشتکی:

امام خمینی(ره) استقلال و آزادی را برای ایران به ارمغان آورد

گروه اجتماعی ــ استاندار ایلام گفت: یاد و خاطره امام راحل(ره) یادآور استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی برای مردم ایران است.

امام خمینی(ره) استقلال و آزادی را برای ایران به ارمغان آورد
به گزارش ایکنا از ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی، استاندار ایلام شامگاه گذشته دواردهم خرداد در مراسم ضیافت افطار که با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) و اتاق اصناف برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی، اظهار کرد: یاد و خاطره امام راحل‌(ره) یادآور استقلال آزادی و جمهوری اسلامی برای مردم ایران است و ایجاد  نهاد کمیته امداد از یادگارهای خوب حضرت امام‌(ره) بود.
وی با بیان اینکه در ارتباط با محرومیت‌زدایی باید  با پیشگیری، امداد‌رسانی و نجات از وضعیت فقر، دست به توانمند‌سازی خانواده‌ها زد، تصریح کرد: کمیته امداد در امر پیشگیری علاوه بر امداد‌رسانی باید آسیب‌شناسی نیز بکند که به چه دلیل میزان جمعیت تحت پوشش این نهاد زیاد می‌شود و باید علل و عوامل محرومیت‌ها را نیز بررسی کرد.
استاندار ایلام ادامه داد: خوشبختانه از زمان آغاز مدیریت فتاح در کمیته امداد، تحول بسیار خوبی در این نهاد خدمت‌رسان ایجاد شده و در این دولت توجه به افراد ضعیف و تحت پوشش نهادهای حمایتی ۳ برابر شده است.
سلیمانی دشتکی با بیان اینکه در سیل اخیر نیز ۱۰۰ میلیون تومان به حساب مددجویان از طرف استان واریز و برای ۳۶۰ خانوار سیل‌زده تحت پوشش توسط کمیته امداد زمین تهیه شده است، تصریح کرد: خیران در حوزه‌های مختلف از جمله بهداشت و درمان، کودکان بی‌سرپرست و ... کمک‌های بسیار خوبی به اقشار ضعیف استان کرده‌اند.
وی گفت: امسال بالای ۱۷۰ میلیارد تومان برای اشتغال مددجویان‌ جویای کار در نظر گرفته شده و اگر بتوانیم خانواده‌های تحت پوشش را خودکفا کنیم انقلاب بزرگی در راستای ایجاد اشتغال برای افراد تحت پوشش بوجود می‌آید و امیداوارم با همدلی و هم‌افزایی بتوانیم افراد تحت پوشش را توانمند کنیم و جمعیت افراد تحت پوشش کاهش یابد.
انتهای پیام
captcha