رقابت دانش‌آموزان کاشان در مسابقه قرآنی «رضوان»
کد خبر: 3825285
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱

رقابت دانش‌آموزان کاشان در مسابقه قرآنی «رضوان»

کانون خبرنگاران نبأ ــ مدیر دارالقرآن الکریم آموزش و پرورش کاشان گفت: با همکاری پایگاه بسیج فاطمیون فولاد امیرکبیر، اولین دوره مسابقه بزرگ قرآنی «رضوان» ویژه دانش‌آموزان شهرستان کاشان، مردادماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ محمدرضا تصویری، مدیر دارالقرآن کریم آموزش و پرورش کاشان با اعلام این خبر گفت: برای نخستین‌بار، مسابقه بزرگ قرآنی «رضوان» ویژه دانش‌آموزان کاشانی در سه مقطع سوم تا دوازدهم در رشته مفاهیم، روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به برگزاری این مسابقه به صورت حضوری و فردی، بیان کرد: امتیاز کامل آزمون این دوره از مسابقات ۱۰۰ نمره است که ۶۰ نمره آن مربوط به مفاهیم و ۴۰ نمره مربوط به روان‌خوانی آیات مربوطه قرآن کریم است.
مدیر دارالقرآن کریم آموزش و پرورش کاشان، زمان برگزاری این دوره از مسابقات را مرداد‌ماه سال جاری اعلام کرد و گفت: در این مسابقه دانش‌آموزان در رشته روخوانی و مفاهیم بر اساس آیات ۲۵۸ تا ۲۶۰ سوره بقره(پایه سوم تا ششم)، آیات ۱ تا ۱۹ سوره لقمان(پایه هفتم تا نهم) و آیات ۶۰ تا ۸۲ سوره کهف(پایه دهم تا دوازدهم) به رقابت خواهند پرداخت.
تصویری، با اعلام اینکه مهلت ثبت‌ نام این دوره از مسابقات تا ۲۰ تیرماه خواهد بود، تصریح کرد: دانش‌آموزان علاقه‌مند به شرکت در این مسابقه می‌توانند از طریق سایت quran.kashanedu.ir و یا کد دستوری #۱۰۰۱۱۴*۶۶۵۵* نسبت به ثبت‌ نام اقدام کنند.
وی یادآور شد به نفرات برتر در این دوره از مسابقات، جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.
جواد کریمی
انتهای پیام
captcha