قاریان بین‌المللی در اسلامشهر تجلیل شدند + عکس
کد خبر: 3831933
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶

قاریان بین‌المللی در اسلامشهر تجلیل شدند + عکس

گروه جلسات و محافل ــ مهدی غلام‌نژاد، هادی موحدامین و مجتبی محمدبیگی، سه قاری بین‌المللی کشورمان هستند که در یکی از جلسات قرآن شهرستان اسلامشهر از آنها تجلیل به عمل آمد.

قاریان بین‌المللی در اسلامشهر تجلیل شدندبه گزارش ایکنا؛ جلسه قرآن علی صادقی، قاری جوان و خوش‌خوان کشورمان، پنجشنبه، دهم مردادماه با حضور جمعی از قاریان ممتاز و بین‌المللی و علاقه‌مندان به کلام الهی در شهرستان اسلامشهر برگزار شد.
 
این جلسه هر هفته روزهای پنجشنبه برگزار می‌شود، اما بهانه تشکیل جلسه اخیر تجلیل از سه قاری بین‌المللی کشورمان بود که توانستند در مسابقات بین‌المللی ایران، مالزی و ترکیه حضور پیدا کنند که به ترتیب عبارت‌ از مهدی غلام‌نژاد، هادی ‌موحدامین و مجتبی محمد‌بیگی هستند.
 
غلام‌نژاد در آغاز سال‌ جاری، توانست رتبه دوم مسابقات بین‌المللی ایران را کسب کند که این مسابقات در مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار شد.
 
سپس نوبت به حضور موحدامین در مسابقات مالزی رسید که وی توانست رتبه چهارم مسابقات را به دست بیاورد و در خردادماه سال جاری نیز شاهد کسب رتبه پنجم مسابقات ترکیه از سوی محمدبیگی بودیم.
 
آنچه در این جلسه قرآن شاهد تجلیل از قاریانی بودیم که خانه اصلی‌شان همین جلسات سنتی قرآن است و اگرچه از سوی مسئولان مربوطه تجلیل در خوری از آنها صورت نگرفت، اما اهالی قرآن نشان دادند که می‌توانند از یکدیگر حمایت کنند.
 
یادآور می‌شود، جلسات آموزش صوت و لحن قرآن علی صادقی، روزهای پنجشنبه هر هفته از ساعت 18 در اسلامشهر، نبش خیابان مهدیه، جنب ایستگاه تاکسی، حسینیه حضرت رقیه(س) برگزار می‌شود. 
 
در ادامه تصاویر این جلسه ارائه می‌شود.
 
captcha