تهیه شناسنامه برای وضعیت مساجد تهران
کد خبر: 3837892
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷
مسجدجامعی پیشنهاد داد:

تهیه شناسنامه برای وضعیت مساجد تهران

گروه جامعه ــ عضو شورای شهر تهران خواستار تدوین شناسنامه برای وضعیت مساجد تهران شد.

تهیه شناسنامه برای وضعیت مساجد تهرانبه گزارش ایکنا، به نقل از شهرنوشت؛ احمد مسجدجامعی، عضو شورای شهر تهران،‌در صد و شصت و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در تذکری پیش از دستور با بیان اینکه در سفر حج نشانه‌هایی از تهران و تهرانی‌ها را دیدم، اظهار کرد: در این سفر رفتار سلیقه‌ای برخی از افراد را در حوزه امر به معروف و نهی از منکر دیدم که بسیاری از این رفتار‌ها سلیقه‌ای بوده است.
 
عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: در دهه‌های گذشته هم شاهد برخی رفتار‌های اشتباه در حوزه امر به معروف در ایام حج بودیم که همین رفتار‌ها باعث شد تا شیخ فصولی به مدیران سعودی تذکراتی را در این خصوص داده بود.

مسجد جامعی تأکید کرد: خوب است در هفته مساجد به مزار شیخ فصولی رفته و بزرگداشتی برای ایشان بگیریم، آنهم به واسطه این کار بزرگی که انجام داده است.
 
وی به موضوع اهمیت مساجد اشاره کرد و گفت: پیش از این شورای شهر و مدیریت شهری ردیف بودجه مجزایی برای کمک به مساجد در نظر می‌گرفت که خوب است این کار ادامه پیدا کند. ما در میان مساجد تهران مساجدی داریم که چه از نظر ساخت و چه از نظر قدمت و تاریخچه حائز اهمیت هستند. خوب است شناسنامه کاملی از وضعیت مساجد شهر تهران تهیه شود تا با شناخت بهتری در خصوص مساجد تصمیم‌گیری کنیم.
 
انتهای پیام
captcha