همتی و کولیوند برای ریاست هلال احمر معرفی شدند
کد خبر: 3884500
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۵

همتی و کولیوند برای ریاست هلال احمر معرفی شدند

مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال احمر از جلسه فوق‌العاده شورای عالی هلال احمر و ارائه دو گزینه پیشنهادی این شورا برای ریاست جمعیت به رئیس‌جمهور خبر داد.

همتی و کولیوند برای ریاست هلال احمر معرفی شدندبه گزارش ایکنا؛ اسماعیل رمضانی، مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی با اشاره به برگزاری جلسه فوق‌العاده شورای عالی هلال احمر از اعلام گزینه‌های پیشنهادی این شورا برای ریاست این جمعیت به رئیس جمهور خبر داد.

وی تصریح کرد: جلسه فوق‌العاده شورای عالی هلال احمر ساعت ۱۹ سه‌شنبه (مورخ ۲۰ اسفندماه) برگزار و گزینه‌های ریاست جمعیت هلال احمر جهت پیشنهاد به رییس جمهور انتخاب شدند.

رمضانی بیان کرد: پیرو برگزاری این جلسه آقایان کریم همتی و پیرحسین کولیوند به ترتیب با ۱۱و ۸ رای مأخوذه به عنوان گزینه‌های پیشنهادی به رییس جمهور انتخاب و معرفی شدند.

به گزارش ایکنا، از زمان استعفای اصغر پیوندی از ریاست جمعیت هلال احمر بیش از سه ماه می‌گذرد و هنوز این جمعیت بدون رئیس و سرپرست اداره می‌شود و امورات اجرایی آن را محمود‌رضا پیروی، دبیرکل هلال امر بر عهده دارد.

گفتنی است، کریم همتی، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران و معاون کنونی وزیر بهداشت است، همچنین پیرحسین کولیوند در حال حاضر ریاست سازمان اورژانس کشور را بر عهده دارد و پیش از این نیز مسئولیت‌های مدیریتی در جمعیت هلال احمر را بر عهده داشته است.
انتهای پیام
captcha