رضا علامه، رئیس هیئت مدیره فروشگاه در گفتوگو با خبرنگار ایکنا اعلام کرد: متأسفانه بیدقتیهایی در اصل بیان این موضوع و نشر آن در رسانهها رخ داده است. جلسه مورد اشاره جهت تسهیل ارائه خدمات فروشگاههای بزرگ برای تأمین مایحتاج ضروری مردم شریف قم در وضعیت کنونی و اقدامات لازم در این زمینه از جمله توسعه فروش اینترنتی و تلفنی برگزار شده است.
وی افزود: در این جلسه مدیران برخی فروشگاههای بزرگ از جمله فروشگاه کوثر به منظور بیان مشکلات کار در این شرایط سخت و ضرورت حمایت بیشتر از فعالیت آنها نکاتی را بیان کرد و از مسئولان تقاضا داشت که صرفاً به تدوین ضوابط و پروتکلها اکتفا نشود و حمایتهای عملی در این زمینه از فروشگاهها انجام گیرد.
علامه ادامه داد: وی( میر، رئیس فروشگاه کوثر) در گزارش مشکلات موجود فروشگاهها به مخاطرات کار در شرایط جاری و فداکاری پرسنل فروشگاه نیز اشاره داشتند و به عنوان مثال از بیماری تعدادی از کارکنان طی دو ماه گذشته سخن گفته است.
رئیس هیئت مدیره فروشگاه کوثر تصریح کرد: البته به هیچ وجه ثابت نشده است که این افراد به کرونا مبتلا شدهاند و تعداد آنها هم ۲۰ نفر نبوده، ولی متأسفانه مدیریت فروشگاه جهت بیان سختی کار از این تعبیر عرفی و غیردقیق استفاده کرده است. ضمناً همکار مرحوم ما یک مسئولیت دفتری داشته است و عموماً در فروشگاه ترددی نداشتند.
علامه گفت: فروشگاه کوثر و پرسنل خدوم و فداکار آن در حال حاضر برای خدمت رسانی به مردم عزیز با تمام توان در صحنه هستند و تمام تلاش برنامهریزان و کارکنان در جهت ارائه خدمات آسانتر و روانتر به همه همشهریان عزیز میباشد.
وی بیان کرد: تلاش ما این است که بخش فروش اینترنتی و تلفنی را تا حد امکان توسعه داده و حضور مشتریان در فروشگاه را کاهش دهیم. در عین حال مراقبتهای بهداشتی از پرسنل و مراجعین هر روز به طور کامل انجام میشود و علاوه بر پایش مشتریان هنگام ورود روزانه حدود ۳ هزار ماسک و دستکش به مشتریان در بدو ورود داده میشود.امیدوارم رسانهها نیز در شرائط کنونی تلاش کنند که آرامش اجتماعی خدشهدار نشود.