جزییات فعالیت چهارده مؤسسه قرآنی البرز در جبهه سلامت
کد خبر: 3891399
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۳

جزییات فعالیت چهارده مؤسسه قرآنی البرز در جبهه سلامت

مؤسسات قرآنی در استان البرز از آغاز شیوع ویروس جدید در کشور، در جبهه سلامت حاضر شدند و به اجرای برنامه‌های بهداشتی و فرهنگی پرداختند.

به گزارش ایکنا، با شیوع ویروس کرونا و اعلام تدابیر و توصیه‌های بهداشتی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مؤسسات قرآنی البرز نیز با همکاری اتحادیه قرآنی این استان، اقدام به اجرای فعالیت‌های بهداشتی و فرهنگی در این راستا کردند.
در این راستا 14 مؤسسه اقدام به اجرای برنامه‌هایی در ایام کرونا کردند که به فعالیت برخی از آنها اشاره می‌شود.

مؤسسه قرآنی «بنت الهدی» در ایام شیوع کرونا اقدام به تولید ماسک برای کادر درمانی کرد. همچنین در عید نوروز و نیمه شعبان، بسته های ارزاق را میان اقشار نیازمند استان توزیع کرد.

مؤسسه قرآنی «فاطمیه بشری» نیز 140 بسته ارزاق در ایام نیمه شعبان میان اقشار آسیب‌پذیر توزیع کرد. «مؤسسه قرآن و عترت اشتهارد» نیز در ایام تعطیلی کشور، مسابقه فرهنگی «ثقلین» در پنج رشته همراه با اهدای هدیه ویژه قرآن‌آموزان و علاقه‌مندان برپا کرد که با استقبال خوبی همراه شد.

مؤسسه «بیت النور»، مؤسسه قرآنی «منهاج النبی اکرم(ص)» و مؤسسه «شهید سلمان ترابی» نیز در شب عید نوروز و نیمه شعبان، به توزیع بسته‌های غذایی اقدام کرد و ماسک‌های بهداشتی را برای مدافعان سلامت تولید و تهیه کرد. مؤسسه قرآنی «تسنیم » حصارک نیز در اسکان به کادر درمانی و تولید ماسک در دانشکده فنی همراه با تمام مربیان و پرسنل مشارکت کرد.

مؤسسه «منتظران مهدی (عج)»، با تشکیل کانال در پیام‌رسان، اقدام به تدریس قرآن در رشته روخوانی، روان‌خوانی و تجوید کرد.

تولید ماسک در مؤسسات «ترنم وحی» و «صاحب الزمان‌(عج)‌» حصارک، توزیع نان در مناطق کم‌برخوردار از سوی مؤسسه «نوای وحی»، آموزش مجازی قرآن کریم از سوی مؤسسه «المهدی(عج)» در شهرستان نظرآباد، تولید ماسک و گند‌زدایی محله‌ها به همت مؤسسه «طاووس اهل الجنه» و همچنین تهیه ماسک و لباس مخصوص بیمارستان به همت کانون فرهنگی «یاس نبی» از دیگر فعالیت‌های موسساتی است که در این ایام به کار جهادی در عرصه سلامت پرداختند.

انتهای پیام
captcha