معرفی هتل اطلس مشهد
کد خبر: 3917352
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷

معرفی هتل اطلس مشهد

هتل اطلس یکی از بهترین هتل‌های سه ستاره مشهد است که نزدیکی حرم مطهر (جاهای دیدنی مشهد نزدیک حرم) و در میدان بیت‌المقدس قرار دارد. این هتل با بیش از ۴۰ سال قدمت در سال ۱۳۵۵ افتتاح و در سال ۱۳۹۵ بازسازی شده است.

معرفی هتل اطلس مشهد

به گزارش ایکنا، مشهد مقدس به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین و غنی‌ترین شهرهای ایران و قطب مذهبی کشور، سالانه مسافران و زائران زیادی را به‌خود جذب می‌کند. حرم مطهر امام رضا(ع)، به‌عنوان قلب تپنده شهر، از دلایل اصلی شلوغی شهر در طی سال است. ازاین‌رو، شاید برای شما هم مهم‌ترین عامل برای رزرو هتل مشهد از علی بابا، نوع و موقعیت آن هتل باشد. هتل اطلس یکی از بهترین و نزدیک‌ترین هتل های مشهد به حرم مطهر است. به‌همین دلیل، زائران و مسافران زیادی به آن مراجعه می‌کنند. هتل اطلس با سابقه‌ای طولانی و جلوه‌ای اصیل، یکی از نام‌دارترین هتل های مشهد مقدس است. پس اگر شما نیز قصد آشنایی با این هتل قدیمی و امکانات بی‌نظیرش را دارید، با ما همراه باشید و این مطلب را ازدست ندهید.

نگاهی کلی به هتل اطلس

هتل اطلس یکی از بهترین هتل‌های سه ستاره مشهد است که نزدیکی حرم مطهر (جاهای دیدنی مشهد نزدیک حرم) و در میدان بیت‌المقدس قرار دارد. این هتل با بیش از ۴۰ سال قدمت در سال ۱۳۵۵ افتتاح و در سال ۱۳۹۵ بازسازی شده است. اطلس هشت طبقه و در مجموع ۱۸۸ اتاق متنوع و با کیفیت دارد. اندازه و امکانات این اتاق‌ها و به همان ترتیب قیمت آن‌ها، با هم متفاوت است. این هتل دو نوع اتاق کلاسیک و رویال دارد. تحویل اتاق در ساعت ۱۵ و تخلیه اتاق در ساعت ۱۲ انجام می‌شود. کادر مجرب و زبردست هتل اطلس، با تجربه ۴۰ ساله هتل، آماده پذیرایی از انواع مهمانان ایرانی و خارجی هستند. نکته جالب این هتل این است که هزینه اقامت برای کودکان زیر پنج سال رایگان محاسبه می‌شود! بنابراین، اگر کودکی زیر پنج سال دارید، می‌توانید در هزینه‌های سفر خود صرفه‌جویی کنید. قیمت اتاق‌ها در این هتل تقریبا از شبی ۱۹۰ هزارتومان، به‌صورت فولبرد برای هر نفر شروع می‌شود. البته پیشنهاد می‌کنیم با استفاده از سایت و اپلیکیشن علی بابا در زمان‌های خاص از تخفیفات ویژه این هتل بهره‌مند شوید و در سفر خود صرفه‌جویی کنید. اگر به هردلیلی قصد کنسلی رزرو خود را داشته باشید، جریمه آن تا ۴۸ ساعت قبل از تاریخ ورود به نظر هتل بستگی دارد؛ اما بعد از ۴۸ ساعت با حداقل یک شب جریمه همراه خواهد بود.

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، میدان بیت‌المقدس، هتل اطلس

هتل اطلس؛ واقع‌در قطب مهم مشهد

بدون شک یکی از عوامل مهمی که باعث برتری هتل های مشهد نسبت به یکدیگر می‌شود، مکان آن هتل است. خوشبختانه هتل اطلس با قرارگیری نزدیکی حرم مطهر و هسته مرکزی شهر، از موقعیتی عالی برخوردار است. مسافرانی که اقامت در هتل اطلس مشهد را انتخاب می‌کنند، از نزدیکی این هتل به مهم‌ترین مراکز تجاری و تفریحی و جاذبه‌های گردشگری مشهد راضی هستند. البته تقریبا هیچ‌کس قصد ندارد درطول مدت سفر خود در هتل بماند! پس درادامه فاصله هتل تا مراکز مهم شهر را بررسی می‌کنیم. (دقت کنید که فاصله‌های زمانی با ماشین تقریبی است.)

  • حرم امام رضا(ع): ۹۰۰ متر و چهار دقیقه با ماشین
  • نمایشگاه بین‌المللی مشهد: ۱۹ کیلومتر و ۲۲ دقیقه با ماشین
  • مجتمع تجاری زیست خاور: ۴.۶ کیلومتر و هشت دقیقه با ماشین
  • مجتمع تجاری الماس شرق: ۱۱.۸ کیلومتر و ۱۶ دقیقه با ماشین
  • آرامگاه فردوسی: ۳۸.۵ کیلومتر و ۳۴ دقیقه با ماشین
  • بازار رضا: ۶۰ متر و سه دقیقه با ماشین
  • پارک کوهسنگی: ۸.۴ کیلومتر و ۱۱ دقیقه با ماشین
  • منطقه ییلاقی طرقبه: ۲۶.۹ کیلومتر و ۳۲ دقیقه با ماشین
  • سرزمین موج‌های آبی: ۲۳.۷ کیلومتر و ۲۴ دقیقه با ماشین
  • ایستگاه راه‌آهن: ۴.۸ کیلومتر و هفت دقیقه با ماشین
  • فاصله تا پایانه مسافربری: ۵.۴ کیلومتر و ۱۰ دقیقه با ماشین
  • معرفی هتل اطلس مشهد

امکانات هتل اطلس

هتل اطلس امکانات و خدمات بسیار زیادی را با توجه به نوع سرویس و اتاق شما، با قیمتی مناسب به شما ارائه می‌دهد. این هتل از لحاظ امکانات و خدمات، یکی از بهترین هتل های مشهد محسوب می‌شود. امکانات شگفت‌انگیز هتل به‌طور عموم برای همه مهمانان قرار دارد. امکانات اتاق‌ها ممکن است با توجه به نوع و کیفیت اتاق کمی متفاوت باشد.

  • امکانات عمومی هتل اطلس: کافی‌شاپ، کافی‌نت، صندوق امانات، تاکسی سرویس، خدمات خانه‌داری، رستوران، پارکینگ، پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت در لابی و خدمات باربری.

ظرفیت پارکینگ رایگان هتل، 4۰ خودرو و ظرفیت رستوران هتل ۳۰۰ نفر است.

  • امکانات اتاق‌های هتل اطلس: حمام، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان، سیستم گرمایش و سرمایش، سرویس بهداشتی فرنگی، سرویس بهداشتی ایرانی، لوازم بهداشتی، تلویزیون، تلفن در اتاق، یخچال و بالکن. اتاق‌های هتل از ایمنی بالایی برخوردار و همه اتاق‌ها مجهز به سیستم اعلام حریق و سیستم اطفای حریق در اتاق هستند.

در مطلبی که خواندید با هتل اطلس مشهد آشنا شدید. هتل سه ستاره‌ای که از مطرح‌ترین هتل‌ های مشهد است و نزدیکی حرم امام رضا(ع) قرار دارد. همچنین با امکانات و فاصله‌ این هتل تا مکان‌های مهم شهر آشنا شدید. پس پیشنهاد می‌کنیم هنگام رزرو هتل یا تور مشهد از علی بابا، هتل اطلس را نیز درنظر بگیرید. تجربه شما از اقامت در این هتل چه بوده است؟ فراموش نکنید نظرات و پیشنهادات خود را با ما به‌اشتراک بگذارید.

انتهای پیام
captcha