دوره‌ مجازی تربیت معلم قرآن مؤسسه احسن الحدیث آغاز می‌شود
کد خبر: 3945804
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
از فردا در رشته روخوانی و روان‌خوانی؛

دوره‌ مجازی تربیت معلم قرآن مؤسسه احسن الحدیث آغاز می‌شود

دوره‌ تربیت معلم روخوانی و روان‌خوانی مؤسسه قرآنی احسن الحدیث از فردا با استفاده از سامانه آموزش مجازی جهاددانشگاهی (امجد) آغاز می‌شود.

به گزارش ایکنا، مؤسسه قرآنی احسن الحدیث طی شرایط کرونایی کشور به صورت مجازی دوره‌های تربیت معلم را برگزار کرد.
 
دوره تربیت معلم تجوید هفته گذشته، با حضور سید‌محسن موسوی‌بلده، پیشکسوت قرآنی به اتمام رسید و همچنین دوره‌های تربیت معلم صوت و لحن و حفظ قرآن نیز با حضور اساتید این حوزه از جمله احمد ابوالقاسمی و محمدمهدی بحرالعلوم جهت برگزاری، در حال تکمیل ظرفیت است.

در حال حاضر دوره تربیت معلم روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم نیز با تدریس سیدیوسف درود و تحت نظر اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات استان تهران برپا می‌شود. بر همین اساس افتتاحیه این دوره با حضور موسوی‌بلده و تلاوت امین پویا، قاری بین‌المللی و نماینده اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات استان تهران برگزار می‌شود.
 
دوره‌های مجازی تربیت معلم روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم چهارشنبه، ۱۷ دی‌ماه از ساعت 12:30 از طریق سامانه آموزش مجازی جهاددانشگاهی امجد و با همکاری سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور طی مراسمی آغاز می‌شود.

یادآور می‌شود، دوره‌های تربیت معلم در رشته‌های قرائت شامل روخوانی و روان‌خوانی، تجوید، صوت و لحن و رشته حفظ قرآن کریم و ترجمه، مفاهیم و تدبر به صورت مستمر و بدون محدودیت با انجام مشاوره و سنجش ورودی جهت علاقه‌مندان به فراگیری آموزش قرآن، و دوره تربیت داور مسابقات در مؤسسه قرآنی احسن الحدیث برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha