همایش ملی «سیره حضرت زهرا(س)» برگزار می‌شود
کد خبر: 3951533
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
از سوی انجمن علمی تاریخ و تمدن ملل اسلامی؛

همایش ملی «سیره حضرت زهرا(س)» برگزار می‌شود

همایش ملی «سیره حضرت زهرا(س)» طی سه روز در هفته جاری از سوی انجمن علمی تاریخ و تمدن ملل اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، همایش ملی «سیره حضرت زهرا(س)» طی روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه 15، 16 و 17 بهمن‌ماه از ساعت 19 تا 21:30 برگزار می‌شود.
 
در روز اول این همایش سعید طاووسی‌مسرور، عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی تهران، با موضوع «جایگاه دعا در سیره حضرت زهرا(س) و بررسی ادعیه منقول از آن حضرت» از ساعت 18 تا 19:30 و محسن الویری، عضو هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم قم، از ساعت 20 تا 21:30 با موضوع «ارائه مقاله فرانقش اجتماعی حضرت زهرا(س) به ایراد سخنرانی می‌پردازند.
 
در روز دوم این همایش ندا گلیجانی‌مقدم، عضو هیئت علمی دانشگاه الزهرا(س) با موضوع «سیر تحول حضور اجتماعی زنان از جاهلیت تا جامعه نبوی» از ساعت 18 تا 19:30 و کریستوفر کلوهسی، عضو هیئت علمی مؤسسۀ پونتیفیکال مطالعات عربی و اسلامی رم و مهدی مجتهدی، عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد، از ساعت 20 تا 21:30 با موضوع «معرفی کتابخانه تخصصی حضرت فاطمه زهرا(س)» به ایراد سخنرانی می‌پردازند.
 
در روز سوم این همایش نیز حجت‌‌الاسلام والمسلمین محمدجواد یاوری سرتختی، عضو هیئت علمی موسسه امام رضا(ع) با موضوع «ارائه کتاب تاریخ و سیره حضرت زهرا» و هادی وکیلی، عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد با موضوع از «عرفان فاطمی(س) تا عرفان صوفیانه» به ایراد سخنرانی می‌پردازند.
 
جهت شرکت در این همایش به لینک https://didar.um.ac.ir/joinroom/ferdowsi/isihistory-mashhad مراجعه کنید.
 
همایش ملی «سیره حضرت زهرا(س)» برگزار می‌شود
انتهای پیام
captcha