توزیع نرم‌افزار چندرسانه‌ای «روزهای خدایی» در زنجان
کد خبر: 3972664
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
به مناسبت سوم خرداد انجام می‌شود؛

توزیع نرم‌افزار چندرسانه‌ای «روزهای خدایی» در زنجان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به برگزاری یادواره شهدا در فضای مجازی به مناسبت سوم خرداد گفت: در هفته آینده نرم‌افزار چندرسانه‌ای «روزهای خدایی» نیز توزیع می‌شود.

توزیع نرم‌افزار چندرسانه‌ای «روزهای خدایی» در زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، علی کاظمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، 30 اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سوم خرداد روز اقتدار رزمندگان اسلام است و آن را به عنوان نماد مقاومت در تاریخ ملت ایران ماندگار کرد و اکنون باید با استفاده از این ظرفیت‌ها پیام ایثار و شهادت را به همه نسل‌ها و همه مردم دنیا مخابره کنیم.

وی در تشریح برنامه‌های سوم خرداد تصریح کرد: حضور نمادین در مزار شهدای سوم خرداد، کلنگ‌زنی و بهره‌برداری از پروژه‌های مختلف، تعویض پرچم مزارهای مطهر شهدای استان، تولید و رونمایی از نرم افزارهای چندرسانه‌ای و تولید محتوا، برگزاری یادواره شهدا به صورت مجازی در شبکه‌های اجتماعی و معرفی شهدای عملیات سوم خرداد در بستر شبکه شاد از برنامه‌های سوم خرداد در زنجان است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان دیدار نمادین با خانواده‌های شهدا، تزریق واکسن به خانواده‌های شهدا رزمندگان و ایثارگران سوم خرداد و برگزاری نمایشگاه در فضای مجازی و مصلی‌ها در صورت اقامه نماز جمعه را از برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته پیش‌رو برشمرد و گفت: در صورت بهبود شرایط بیماری کرونا نمایشگاه عکس نیز در مصلی‌ها برگزار می‌شود.

این مسئول ابراز کرد: برنامه‌ریزی و هماهنگی برای برگزاری کنگره شهدا، فضاسازی اداره کل و تبلیغات با موضوع کنگره شهدا و سوم خرداد، برگزاری یادواره شهدای عملیات بیت‌المقدس به صورت مجازی، استفاده از فرمایشات بزرگان نظام جمهوری اسلامی در خصوص عملیات بیت‌المقدس و روز آزادسازی خرمشهر در سربرگ مکاتبات اداری از جمله اقداماتی است که در حوزه فرهنگی انجام می‌شود.

وی از تامین و تحویل آثار فرهنگی و وصیت‌نامه شهدای عملیات بیت‌المقدس به متقاضیان اداری و پایگاه‌ها و تبلیغات محیطی در میادین و خیابان‌ها با مشارکت بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس ، سپاه و شهرداری خبر داد و افزود: اجرای طرح سپاس، توزیع نرم‌افزار چندرسانه‌ای «روزهای خدایی»، تبلیغات فرهنگی در سایت ایثار و نوید شاهد، ادای احترام به شهدا، اجرای برنامه مشترک با همکاری صدا و سیما، فعالیت موزه شهدا از صبح تا عصر نیز از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است که به همین مناسبت اجرایی می‌شود.

کاظمی یادآور شد: به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر و روز گرامیداشت مقاومت، ایثار و پیروزی، وبینار تجلیل از فاتحان خرمشهر در سراسر کشور برگزار و از خانواده‌های شهدای خرمشهر، جانبازان و فرماندهان این عملیات بزرگ تجلیل می‌شود. همچنین اسامی رزمندگان و فرماندهان عملیات آزادسازی خرمشهر به استانداری زنجان برای ابلاغ به ادارات ارائه شده است و از این رزمندگان و فرماندهان نیز طی مراسمی تجلیل می‌شود.

وی با اشاره به تولید سریال شهید شهریاری با نام «صبح آخرین روز» بیان کرد: این سریال از شبکه دو سیما و شبکه شما در حال پخش است و یکی از آثار فاخر در معرفی شهدای دانشمندان هسته‌ای با ابزار هنر به‌شمار می‌رود.

انتهای پیام
captcha