انتخابات تجلی مردم‌سالاری دینی است
کد خبر: 3974732
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲
رئیس دانشگاه مشکات ولایت البرز:

انتخابات تجلی مردم‌سالاری دینی است

رئیس دانشگاه مشکات ولایت البرز گفت: انتخابات تجلی مردم‌سالاری دینی و اهتمام همگانی برای حضور در سرنوشت سیاسی کشور است و حضور گسترده مردم در این رویداد بزرگ سیاسی و اجتماعی کشور باعث تقویت نظام اسلامی می‌شود.

انتخابات تجلی مردم سالاری دینی است

عباس محمدی، رئیس دانشگاه مشکات ولایت البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: این دانشگاه برای سال تحصیلی جدید در رشته‌های کاردانی و کارشناسی تربیت مربی قرآن‌ کریم، کاردانی تربیت مربی مهد کودک، کاردانی و رابط عمومی، کاردانی امور فرهنگی، کاردانی خبرنگاری، کاردانی مددکاری اجتماعی، کاردانی اورژانس اجتماعی، کارشناسی مدیریت امور فرهنگی، کارشناسی مدیریت برنامه‌ریزی فرهنگی، کارشناسی مددکاری دانشجو می‌پذیرد.

وی با اشاره به اینکه این دانشگاه با بهره‌گیری از اساتید توانمند تلاش می‌کند تا سطح علمی دانشجویان را بالا ببرد، افزود: دانشگاه مشکات ولایت البرز علاوه بر فعالیت‌های علمی، اجرای فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای ایجاد روحیه تحول فرهنگی و دینی بین دانشجویان را در دستور کار قرار داده است.

محمدی با بیان اینکه این دنشگاه زیرنظر دفتر نماینده محترم ولی‌ فقیه در استان البرز فعالیت می‌کند، گفت: ثبت‌ نام برای سال تحصیلی جدید آغاز شده است و متقاضیان برای ارائه مدارک مورد نیاز شامل کپی تمام صفحات شناسنامه، کپی کارت ملی، کپی کارت پایان خدمت(آقایان)، کپی مدرک دیپلم(مقطع کاردانی) و کپی مدرک کاردانی(مقطع کارشناسی) به آدرس سه راه حسن‌آباد، بوعلی ۱۶، جنب مسجد جامع امام حسین(ع) مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۲۵۶۶۱۰۰ داخلی ۴۰-۴۱-۳۵ و ۳۴ تماس بگیرند.

این مسئول در ادامه به انتخابات پیش‌رو اشاره کرد و گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی با تبلیغات منفی خود به‌دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در مردم برای کاهش مشارکت در انتخابات هستند و قطعا مردم ما با هوشیاری و شناختی که از دشمنان دارند، با حضور گسترده در پای صندوق اخذ رأی بار دیگر با آرمان‌های نظام تجدید پیمان می‌کنند.

محمدی اضافه کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات ضمن خنثی‌سازی توطئه دشمنان، روند توسعه کشور را مطابق با برنامه گام دولت انقلاب اسلامی سرعت می‌بخشد و ریاست جمهوری منتخب را برای ادامه راه دلگرم می‌کند.

این مسئول تأکید کرد: انتخابات تجلی مردم‌سالاری دینی و اهتمام همگانی برای حضور در سرنوشت سیاسی کشور است و حضور گسترده مردم این رویداد بزرگ سیاسی و اجتماعی در کشور باعث تقویت نظام اسلامی می‌شود.

رئیس دانشگاه مشکات ولایت البرز در پایان گفت: جمهوری اسلامی ایران با پشتیبانی مردم توانست حدود نیم قرن در برابر فشار استکبار جهانی مقاومت کند و اهداف و برنامه‌های نظام را پیش ببرد و برای ادامه مسیر توسعه‌ای همچنان به حمایت‌های مردمی که در قالب انتخابات نمود عینی می‌یابد، نیاز دارد.

انتهای پیام
captcha