نشست علمی آثار فرهنگی پیمان شانگهای برگزار می‌شود
کد خبر: 4011422
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۵
هجدهم آبان‌ماه؛

نشست علمی آثار فرهنگی پیمان شانگهای برگزار می‌شود

نشست علمی «آثار فرهنگی پیمان شانگهای در تعاملات ایران و آسیای مرکزی» با حضور اندیشمندان، اساتید و طلاب ایرانی و غیرایرانی جامعةالمصطفی العالمیه، از سوی پژوهشگاه بین‌المللی المصطفی برگزار می‌شود.

نشست علمی آثار فرهنگی پیمان شانگهای

به گزارش خبرنگار ایکنا، نشست علمی «آثار فرهنگی پیمان شانگهای در تعاملات ایران و آسیای مرکزی» به همت پژوهشکده مطالعات منطقه‌ای پژوهشگاه بین‌المللی المصطفی(ص)، با حضور پژوهشگران، محققان و علاقمندان به این موضوع برگزار می‌شود.

این گزارش می‌افزاید: در این نشست علمی که روز سه‌شنبه ۱۸ آبان‌ماه به صورت مجازی برگزار می‌شود، مرتضی اَشرافی محقق و پژوهشگر برگزیده وزارت امور خارجه همچنین پژوهشگر همکار پژوهشگاه بین‌المللی المصطفی(ص) به‌عنوان دبیرعلمی نشست، محسن پاک آیین سفیر سابق ایران در جمهوری‌های ازبکستان و آذربایجان و همچنین مطهره حسینی، کارشناس مسائل اوراسیا، سخنرانی می‌کنند.

اَشرافی، استاد علوم‌سیاسی دانشگاه‌های قم در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا با اعلام این خبر، افزود: در این نشست علمی در خصوص زمینه‌های موجود برای تعاملات فرهنگی میان ایران و آسیای مرکزی، با توجه به عضویت جمهوری اسلامی ایران در سازمان همکاری شانگهای، چند موضوع را به عنوان محور بحث قرار می‌دهیم.

دبیر علمی این برنامه گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست علمی می‌توانند در روز سه‌شنبه هجدهم آبان‌ماه، از ساعت ۱۰ تا ۱۲ از طریق نشانی https://miuvc.ir/irimeetigs به صورت مجازی در این نشست حضور یابند.

انتهای پیام
captcha