اعلام اسامی گروه‌های راه‌یافته به فینال مسابقات همخوانی دارالقرآن‌های آموزش و پرورش
کد خبر: 4024420
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹

اعلام اسامی گروه‌های راه‌یافته به فینال مسابقات همخوانی دارالقرآن‌های آموزش و پرورش

اسامی گروه‌های راه‌یافته به مرحله نهایی پنجمین دوره مسابقات همخوانی و مدیحه‌سرایی قرآن‌آموزان مراکز دارالقرآن الکریم آموزش و پرورش اعلام شد.

مسابقات همخوانی مراکز دارالقرآن آموزش و پرورشبه گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش، میکائیل باقری، مدیرکل قرآن عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش درباره برگزاری مرحله کشوری پنجمین دوره مسابقات همخوانی و مدیحه‌سرایی دانش‌آموزان مراکز دارالقرآن الکریم سراسر کشور، گفت: دبیرخانه این دوره از مسابقات به استان آذربایجان شرقی واگذارشده است.

وی افزود: مرحله مقدماتی کشوری پنجمین دوره مسابقات همخوانی و مدیحه‌سرایی دانش‌آموزان مراکز دارالقرآن الکریم از ابتدای آذرماه امسال در دو بخش پسران و دختران آغاز شده است که در این مرحله آثار برتر استان‌ها از سوی دبیرخانه مسابقات جمع‌آوری و با حضور تعدادی از بهترین داوران کشوری مورد قضاوت قرار گرفت.

مدیرکل قرآن عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش و رئیس ستاد برنامه‌ریزی مسابقات بیان کرد: پس از داوری و بررسی آثار ارسالی استان‌ها، 15 استان در بخش پسران و 15 استان در بخش دختران به مرحله نهایی مسابقات راه یافتند.

وی تصریح کرد: مرحله نهایی این دوره از مسابقات به میزبانی شهر تبریز در بهمن‌ماه به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

جدول گروه‌های راه‌یافته به مرحله نهایی پنجمین دوره مسابقات همخوانی و مدیحه‌سرایی قرآن‌آموزان مراکز دارالقرآن الکریم سراسر کشور در دو بخش پسران و دختران

اسامی راه‌یافتگان به مرحله نهایی مسابقات همخوانی مراکز دارالقرآن آموزش و پرورش

انتهای پیام
captcha