بیست وچهارمین جشنواره شیخ طوسی به کار خود پایان داد
کد خبر: 4125546
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱
با تجلیل از برگزیدگان

بیست وچهارمین جشنواره شیخ طوسی به کار خود پایان داد

بیست وچهارمین جشنواره پژوهشی بین‌المللی شیخ طوسی با عنوان «جهاد تبیین و گفتمان انقلاب اسلامی درعرصه بین‌الملل» با حضور فرهیختگان و اندیشمندان حوزوی به کار خود پایان داد.

حسن رضایی، رئیس پژوهشگاه بین‌المللی المصطفی

به گزارش خبرنگار ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن رضایی، رئیس پژوهشگاه بین‌المللی المصطفی در آیین اختتامیه این دوره از جشنواره شیخ طوسی که امروز ۱۱ اسفند برگزار شد، از دریافت سه هزار اثر به ۲۲ زبان دنیا از ۵۰ ملیت، توسط دبیرخانه این جشنواره خبر داد.

وی افزود: جشنواره پژوهشی المصطفی به نام شخصیت بزرگی همچون شیخ طوسی، مزین بوده و لازم است پژوهشگران و محققان المصطفی ایشان را الگوی فعالیت‌های علمی و پژوهشی خود قرار دهند. ما در فراخوان آثار جشنواره، حدود سه هزار اثر را دریافت کرده‌ایم و در عرصه پایان‌نامه‌ها با توجه به آثار دریافتی می‌توان گفت، جامعةالمصطفی از مراکز علمی پیشرو در جهان به شمار می‌آید.

رضایی با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره پژوهشی شیخ طوسی گفت: یکی از اهداف اصلی برگزاری این جشنواره بررسی وضعیت و جایگاه پژوهش در واحد‌ها و مراکز جامعةالمصطفی است و لازم است از عزیزانی که در کاروان تولید دانش المصطفی نقش فعالی داشته‌اند به صورت ویژه تقدیر شود.

وی ادامه داد: معرفی ظرفیت‌ها و توانمند‌های پژوهشی و ایجاد انگیزه در فعالیت‌های تحقیقاتی و ایجاد تعاملات علمی از دیگر اهدافی است که جشنواره شیخ طوسی به آن دست یافته است.

انتهای پیام
captcha