اجرای طرح «تهران، شهر نماز» با تدریس مهدی فاضلی + عکس
کد خبر: 4134583
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶

اجرای طرح «تهران، شهر نماز» با تدریس مهدی فاضلی + عکس

طرح «تهران، شهر نماز» با هدف تربیت دو هزار مربی تخصصی نماز کودک در مناطق منتخب استان در حال برگزاری است.  

طرح «تهران، شهر نماز»به گزارش ایکنا، طرح «تهران، شهر نماز» به منظور احیای سنت آموزش نماز شیرین به کودکان شهر خود و دعوت خوش کودکان اول ابتدایی، از سوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و با همکاری ادارات ‌کل آموزش و پرورش شهر تهران و شهرستان‌های استان تهران ویژه مربیان و مادران در حال برگزاری است.

بنابر گفته مهدی فاضلی، نویسنده، کارشناس تکنولوژی آموزشی و ارشد روان‌شناسی دارنده رتبه اول جشنواره ملی شیوه‌های نوین آموزش قرآن و نماز به کودکان و مدرس این دوره «در اجرای این طرح، هشت منطقه(چهار مرکز در مناطق 2، 4، 9 و 12 آموزش و پرورش شهر تهران و 4 منطقه در شهرستان‌های استان تهران) مجری شهر نماز هستند و تا پایان اردیبهشت‌ماه شاهد برگزاری جشن‌های شهر نماز و تجلیل از مربیان خلاق شهر نماز استان خواهیم بود».

وی با اشاره به اینکه مؤسسه شکوفه‌های انتظار یکی از مؤسسات مجری طرح شهر نماز است، افزود: شهید شاخص شهر نماز تهران به‌نام شهید صیاد شیرازی قرار گرفته است که کودکان شهر نماز، ثواب نخستین اقامه نمازشان را به این شهید هدیه خواهند کرد.

یادآور می‌شود، همایش آموزش شهر نمار امروز و فردا، 27 و 28 فروردین‌ماه در منطقه 2 و 9 آموزش و پرورش شهر تهران همراه با اهدای كتاب نماز شكوفه‌ها به مربیان و مدارس متقاضی اجرای طرح و آموزش شیوه‌های نوین دعوت كودكان به نماز در حال برگزاری است.

انتهای پیام
captcha