دسیسه‌های دشمن ملت ایران را از حرکت رو به جلو باز نمی‌دارد
کد خبر: 4138134
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۳

دسیسه‌های دشمن ملت ایران را از حرکت رو به جلو باز نمی‌دارد

رئیس کانون مداحان کشور در پی شهادت چند تن از هم‌وطنانمان در حوادث اخیر طی انتشار بیانیه‌ای، گفت: دسیسه‌های دشمن ملت ایران را از حرکت رو به جلو باز نمی‌دارد.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی سازمان هیئت و تشکل‌های دینی، در پی شهادت چند تن از هم‌وطنانمان در حوادث اخیر، احمد واعظی، رئیس کانون مداحان کشور با صدور بیانیه‌ای ضمن اعلام انزجار از این حرکات ددمنشانه‌‌، خواستار پیگیری، معرفی، محاکمه و اشد مجازات برای مسببان این حوادث از مراجع ذی‌ربط قضایی شد.

متن بیانیه ایشان بدین شرح است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

این خطِ خون تداوم پیکار کربلاست، راهِ حسین(ع) و عباس(ع)، اکبر(ع) و قاسم(ع) است.

با عرض ادب و احترام به محضر همه شهیدان پاره‌تن و گلگون کفنِ این آب‌ و خاکِ معطر به خون پاک شهیدان والامقام؛ در روزگاری که باران فتنه از هر سو می‌بارد و دشمنان قسم‌خورده‌ این ملک و ملت ولایی از هر طرفی دندان نشان می‌دهند، هر روز شاهد جنایتی تازه و هولناک از سوی آنان هستیم.

شهادت عزیزان این مرز‌و‌بوم اگرچه دل ما را به درد می‌آورد، اما باعث عزم راسخ‌تر و استوارتر از همیشه‌ ما در مسیری که انتخاب کرده‌ایم، می‌شود.

اینجانب به همه داغداران حوادث ناجوانمردانه‌ اخیر که به شهادت چند تن از نازنینان این دیار منجر شد، تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و به همه بدخواهان اعلام می‌کنم ما همچنان ایستاده‌ایم و با چنین دسیسه‌هایی نمی‌توانید این ملت را از حرکت رو به‌ جلو بازدارید. سایه لطف خداوند سبحان و اهل‌ بیت عصمت و طهارت(ع) بر سر این مرز و بوم است که همانا «ان تنصروا الله ینصروکم و یثبت اقدامکم».

در خاتمه مجدداً به رهبری عظیم‌الشان، ملت بزرگوار ایران و به خانواده‌های معظم این شهیدان تبریک و تسلیت عرض کرده و از مراجع ذی‌ربط قضایی پیگیری، معرفی، محاکمه و اشد مجازات را برای مسببین این حوادث خواهانم.

انتهای پیام
captcha