برپایی جشن تولد نمادین شهید «آرمان علی‌وردی» در فرهنگسرای رازی
کد خبر: 4152150
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴

برپایی جشن تولد نمادین شهید «آرمان علی‌وردی» در فرهنگسرای رازی

رئیس فرهنگسرای رازی و مسئول طرح ایران آینده 2 از برپایی مراسم نمادین جشن تولد شهید «آرمان علی‌وردی» در فرهنگسرای رازی خبر داد.

برپایی مراسم نمادین جشن تولد شهید «آرمان علیوردی» در فرهنگسرای رازیحسین شکیب‌راد، رئیس فرهنگسرای رازی و مسئول طرح ایران آینده 2 در گفت‌و‌گو با ایکنا، در رابطه با برنامه‌های این طرح و جزئیات برگزاری آن اظهار کرد: جشن ایران آینده در حقیقت مقدمه‌ای برای پیاده‌روی 10 کیلومتری عید غدیر خواهد بود. در این زمینه با شعار «قدم به قدم تا میهمانی 10 کیلومتری» جشنی را از عید قربان تا عید غدیر آغاز کردیم که شاخصه آن حضور نوجوانان است.

وی افزود: در کنار این جشنواره که شامل بازی، مسابقه و سرگرمی است، نوجوانان به عنوان فعالان در میهمانی 10 کیلومتری نیز ثبت نام می‌کنند که در روز عید غدیر برگزار خواهد شد.

شکیب‌راد ادامه داد: پس از ثبت نام نوجوانان و جوانان در این برنامه، مدیریت فرهنگسرای رازی و مسئولان طرح ایران آینده 2 نحوه فعالیت ایشان در مراسم میهمانی 10 کیلومتری روز عید غدیر را مدیریت کرده و به ایشان اعلام می‌کنند تا بتوانند خدمت‌رسانی خوبی برای مردم داشته باشند.

مسئول طرح ایران آینده 2 گفت: طی اجرای این طرح، هر شب برنامه‌های استیجی شبکه‌های نهال و امید از حوالی ساعت 18 تا 23 در محل فرهنگسرای رازی برپاست. در این برنامه بازی‌های دیجیتال، بازی‌های رومیزی،  جام آشپزی و ... برگزار شده و نوجوانان و جوانان از این فضا استفاده می‌کنند. 

شکیب‌راد ادامه داد: شامگاه امروز، 12 تیرماه نیز برنامه ویژه‌ای در حین اجرای این طرح درنظر گرفته شده است که در رابطه با برگزاری مراسم جشن تولد شهید آرمان علی‌وردی خواهد بود. 

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه شهید علی‌وردی در دوران نوجوانی در هیئتی به نام هیئت شباب‌المهدی(عج) مشغول به فعالیت بود و برنامه‌های این هیئت نیز طی چند سال گذشته در فضای مسجد کمیل و فرهنگسرای رازی انجام شده است، بنابر این شد که برنامه جشن تولد این شهید والامقام به صورت نمادین امشب و با حضور خانواده ایشان در فرهنگسرای رازی برگزار شود. 

مسئول طرح ایران آینده 2 تصریح کرد: این مراسم جشن تولد همراه با برنامه‌های مختلفی همچون مداحی  و ... همراه خواهد بود. همچنین، در کنار برپایی این مراسم که مصادف با شب میلاد امام هادی(ع) است، مدرسه مداحی و سرود فرهنگسرای رازی نیز افتتاح خواهد شد.  

انتهای پیام
captcha