کارگاه آموزشی دروس قرآن و هدیه‌های آسمان برگزار می‌شود
کد خبر: 4164192
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
در قالب طرح شهیدهمت

کارگاه آموزشی دروس قرآن و هدیه‌های آسمان برگزار می‌شود

دانشگاه شهیدرجایی قزوین از امروز و به مدت 3 روز میزبان کارگاه‌های آموزشی دوره ابتدایی شامل دروس قرآن، هدیه‌های آسمان، فارسی، ریاضی و علوم تجربی ویژه اساتید دانشگاه فرهنگیان کل کشور است.

کارگاه آموزشی دروس قرآن و هدیه‌های آسمانبه گزارش ایکنا، کارگاه‌های آموزشی طرح شهید همت از امروز سه شنبه 31 مرداد در دانشگاه شهید‌رجایی قزوین و با حضور بیش از 200 استاد دانشگاه فرهنگیان از کل کشور آغاز و تا پنج‌شنبه 2 شهریور ادامه خواهد داشت.

سه کارگاه از مجموعه کارگاه‌های این دوره که اختصاص به دروس دوره ابتدایی دارد، به دروس قرآن با برپایی دو کارگاه و هدیه‌های آسمان  با برپایی یک کارگاه مربوط می‌شود.

اساتید دانشگاه فرهنگیان در این کارگاه‌ها که در سایر بخش‌ها شامل کارگاه‌های دروس ریاضی، فارسی، و علوم تجربی است، با شیوه‌ها و شگردها و نوع مواجهه با محتوای این کتب درسی آشنایی بیشتری پیدا می‌کنند تا ‌پس از مراجعه به واحدهای دانشگاهی، بتوانند مؤثرترین آنها را به دانشجویان خود منتقل کنند که این امر در ارتقای سطح آموزشی مدارس ابتدایی کمک شایان توجهی خواهد داشت.

از آنجا که برگزاری این مجموعه کارگاه‌ها کار مشترک بین دانشگاه فرهنگیان، معاونت آموزش ابتدایی و سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی است لذا بخشی از مخاطبان این سلسله کارگاه‌ها، معلمان مناطق نیز خواهند بود.

لازم به ذکر است مشارکت سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در برگزاری این کارگاه‌ها بیشتر معطوف به تأمین مدرسانی است که اغلب از مؤلفان کتب درسی هستند و قرار است با حضور در کارگاه‌هایی که طی این سه روز برگزار می‌شود، اساتید دانشگاه فرهنگیان را در زمینه محتوای کتب درسی و شیوه صحیح ارائه آن به دانش‌آموزان، آموزش دهند.

کارگاه‌های آموزشی طرح شهید همت طی این سه روز، هر روز 8 ساعت و در مجموع 24 ساعت خواهد بود.   

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۷
غیر قابل انتشار: ۰
زینب حوری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ۰۵:۵۴
0
0
چطور ثبت نام کنیم
captcha