تحقیق باشگاه بایرن مونیخ از بازیکن مراکشی به دلیل حمایت از فلسطین
کد خبر: 4176644
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸

تحقیق باشگاه بایرن مونیخ از بازیکن مراکشی به دلیل حمایت از فلسطین

باشگاه بایرن مونیخ آلمان این هفته پس از حمایت نصیر مزراوی از فلسطین در پی حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی، تحقیقاتی را انجام داد.

به گزراش ایکنا به نقل از الیوم السابع، در بیانیه رسمی باشگاه بایرن مونیخ از قول یان کریستین دریسن، مدیرعامل باشگاه آمده است: نصير مزراوی با اعتبار به ما اطمینان داده است که به عنوان یک فرد صلح طلب، تروریسم و ​​جنگ را به شدت رد می‌کند و اگر انتشار مطالبش باعث خشم شده باشد، پشیمان است.

این بیانیه می افزاید: بایرن مونیخ متقاعد شده است که فوتبال باید توانایی خود را در ایجاد تعادل بین فرهنگ‌های مختلف به ویژه در سخت‌ترین لحظات توسعه دهد. نصیر مزروعی در ترکیب بایرن مونیخ باقی خواهد ماند، اما به دلیل مصدومیتی که در جریان یک بازی بین‌المللی به همراه تیم ملی مراکش متحمل شده، در حال حاضر غایب خواهد بود.

باشگاه های آلمانی از حمایت از آرمان فلسطین خودداری می‌کنند و باشگاه ماینتس آلمان نیز پیش از این قرارداد انور الغازی بازیکن هلندی خود را به دلیل حمایت از این آرمان به همراه گروه دیگری از بازیکنان فسخ کرده بود.

مزروعی در روزهای اخیر و در همبستگی با مردم فلسطین آیه 42 از سوره مبارکه ابراهیم را در شبکه های اجتماعی منتشر ساخته بود: وَلَا تَحْسَبَنَّ اللَّهَ غَافِلًا عَمَّا يَعْمَلُ الظَّالِمُونَ إِنَّمَا يُؤَخِّرُهُمْ لِيَوْمٍ تَشْخَصُ فِيهِ الْأَبْصَارُ : و خدا را از آنچه ستمكاران مى كنند غافل مپندار جز اين نيست كه [كيفر] آنان را براى روزى به تاخير مى‏‌اندازد كه چشمها در آن خيره مى ‏شود (۴۲)

انتهای پیام
captcha