تأکید مفتی یمن بر تحریم کالاهای اسرائیلی
کد خبر: 4181399
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳

تأکید مفتی یمن بر تحریم کالاهای اسرائیلی

مفتی یمن در کنفرانس بین‌المللی تحریم کالاهای اسرائیلی بر نقش علما در تشریح نقش تحریم کالاهای رژیم صهیونیستی و حامیان آن تأکید کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از المسیره، علامه شمس‌الدین شرف‌الدین، مفتی یمن امروز یکشنبه، 21 آبان گفت: امروز مسلمانان هیچ بهانه‌ای برای کمک نکردن به برادرانشان در غزه ندارند و باید با سلاح تحریم به مقابله با استکبارگران بروند.

وی  در کنفرانس بین‌المللی فعال‌سازی سلاح تحریم کالاهای اسرائیلی با بیان اینکه نمی‌توان خیری از یهودیان و مسیحیان برای امت اسلامی تا قیام قیامت متصور بود، گفت: امروز نقاب از چهره مدعیان اسلام کنار رفت و دروغ و نفاق آنها آشکار شد.

مفتی یمن گفت: ما حملات وحشیانه‌ای مانند آنچه در غزه از کشتار زنان و کودکان توسط صهیونیست‌ها و با حمایت آمریکا، انگلیس و فرانسه رخ می‌دهد، ندیده بودیم.

شیخ شرف‌الدین گفت: در سال 2015 با صدور تصمیم‌هایی هواپیماها برای کشتار ملت یمن به پرواز درآمدند، اما امروز همان رهبران عربی سرهای خود را مثل کبک زیر برف برده‌اند.

وی افزود: ملت‌ها باید خودشان برای به کارگیری سلاح تحریم اقدام کنند و منتظر چیزی از سوی رهبران خائن نباشند.

مفتی یمنی امارات را صهیونیست‎‌های عرب خواند و گفت: تحریم کالاهای اماراتی تحریم کالاهای رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود، زیرا این رژیم برای دور زدن سلاح تحریم در امارات کالاهایش را تولید می‌کند و به فروش می‌رساند.

شیخ شرف‌الدین در ادامه نقش علما را در تشریح اهمیت تحریم‌ها برای مردم و افشای ادعاهای باطل علمای وهابی و روشن کردن مسئله فلسطین مهم خواند.

وی همچنین حمایت مالی از یگان موشکی و پهپادی و صنایع جنگی یمن را انفاق در راه خدا و آمادگی برای رویارویی با دشمن توصیف و دارای اجر فراوان خواند.

انتهای پیام
captcha