جلسه دفاعیه پایان‌نامه «حقوق اجتماعی زن از نگاه قرآن» در الازهر
کد خبر: 4183659
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۳

جلسه دفاعیه پایان‌نامه «حقوق اجتماعی زن از نگاه قرآن» در الازهر

جلسه دفاعیه پایان‌نامه‌ای با عنوان «بیان قرآن درباره حقوق اجتماعی زنان ـ پژوهشی بلاغی و تحلیلی» در دانشکده علوم اسلامی ویژه دانشجویان خارجی وابسته به دانشگاه الازهر برگزار شد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه خبری «المصری الیوم»، این پایان‌نامه به قلم «سحنون عمر ابراهیم»، دانشجو و پژوهشگر اهل کشور نیجریه نوشته شده و «سلامه داوود»، رئیس دانشگاه الازهر در این جلسه دفاعیه حضور داشت.

«محمود توفیق سعد»، استاد بلاغت و نقد دانشکده علوم اسلامی و عربی دختران قاهره و عضو هیئت علمای ارشد الازهر و «نهله الصعیدی»، استاد بلاغت و نقد، رئیس دانشکده علوم اسلامی الازهر ویژه طلاب خارجی واقع در شهرک «نصر» قاهره و مشاور شیخ الازهر در امور دانشجویان خارجی دو استاد راهنمای این پایان‌نامه بودند.

همچنین، «صالح احمد عبدالوهاب»، استاد نقد و بلاغت دانشکده دخترانه الازهر در شهر «العاشر من رمضان»(از توابع استان الشرقیه مصر) استاد داور این جلسه بود که نقد و نقطه‌نظراتی درباره موضوعات و مباحث این پایان‌نامه ارائه داد.

در پایان این جلسه دفاعیه، کمیته نظارت و ارزیابی، از موضوع پایان‌نامه تقدیر و از تلاش محقق آن قدردانی کرد و تصمیم گرفت مدرک تخصصی کارشناسی ارشد در رشته بلاغت و نقد را با نمره عالی به سحنون عمر ابراهیم، دانشجوی نیجریه‌ای اعطا کند.
جلسه دفاعیه پایان‌نامه «حقوق اجتماعی زن از نگاه قرآن» در الازهر

انتهای پیام
captcha