بررسی نقش خانواده در رشد عاطفی جوانان در کشورهای مسلمان
کد خبر: 4184395
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵

بررسی نقش خانواده در رشد عاطفی جوانان در کشورهای مسلمان

جلسه ویبناری خانواده و نقش آن در رشد عاطفی جوانان در کشورهای مسلمان در مالزی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از رایزنی فرهنگی ایران در مالزی، سومین جلسه وبیناری از مجموعه وبینارهای بین‌المللی توانمندسازی جوانان در جامعه اسلامی با موضوع «خانواده و نقش آن در رشد عاطفی جوانان در کشورهای مسلمان» از سوی دانشگاه UPM مالزی، رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مالزی و مرکز فرهنگی عراق در این کشور برگزار خواهد شد.

جلسه وبیناری توانمندسازی جوانان در جامعه اسلامی 30 نوامبر 2023 مقارن با نهم آذر 1402 از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶:۳۰ به وقت محلی برگزار می‌شود.

در این جلسه حسلیندا عبدالله، مسئول ایپساس دانشگاه UPM مالزی، حبیب رضا ارزانی رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مالزی، احلام نیما وابسته فرهنگی کشور عراق در مالزی، پروفسور ستی عایشه حسن استاد دانشگاه UPM مالزی، سیده سلیل ضیایی استاد دانشگاه فردوسی مشهد از ایران و علی سعد کاظم از دانشگاه المستنصریه عراق به بررسی و سخنرانی پیرامون موضوع خانواده در کشورهای مسلمان خواهند پرداخت. نگاهى به اوضاع اجتماعى و فرهنگى خانواده‌های مسلمان، نقش خانواده‌ها در توسعه کشورهای اسلامی و بررسی مبانی فکری اسلام در رشد و تعالی خانواده‌ها از موضوعات مورد بحث این نشست وبیناری است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این نشست ویبناری به آدرس https://tel.meet/sfs-vstq-qeq?pin=9183619585716 در بخش کنفرانس ویدیویی نرم‌افزار گوگل میت وارد شوند.

گفتنی است، خانواده از ابتدای تاریخ تاکنون به عنوان اصلی‌ترین نهاد اجتماعی، زیربنای جوامع و خاستگاه فرهنگ‌ها، تمدن‌ها و تاریخ بشر بوده است از این رو دین اسلام به عنوان مکتبی انسان‌ساز، بیشترین توجه را به جایگاه خانواده دارد و این نهاد مقدس را کانون تربیت می‌شمارد.

انتهای پیام
captcha