همبستگی جالب ساکنان محله‌ای در لستر انگلیس با مردم غزه + فیلم
کد خبر: 4185510
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸

همبستگی جالب ساکنان محله‌ای در لستر انگلیس با مردم غزه + فیلم

مردم شهر لستر انگلیس با برافراشتن پرچم‌ فلسطین بر سردر خانه‌های خود با ملت مظلوم فلسطین ابراز همبستگی کردند.

به گزارش ایکنا به نقل از عربی 21، ساکنان یک محله در شهر لستر انگلیس در همبستگی با مردم فلسطین که با تجاوزات وحشیانه مداوم اشغالگران اسرائیلی مواجه هستند ابراز همبستگی کردند.

کلیپ‌های ویدئویی نشان می‌دهد که پرچم‌های فلسطین بر سردر خانه‌ها در این شهر در امتداد یک خیابان مسکونی به نشانه همبستگی با فلسطین و محکومیت جنایات اسرائیل علیه غیرنظامیان در جنگ غزه به اهتزاز درآمده است.

این اقدام در فضای مجازی با استقبال کاربران مواجه شد و  فعالان در شبکه‌های اجتماعی این کلیپ را به طور گسترده پخش کردند. برخی کاربران با جملاتی همچون لسترسیتی در کنار فلسطین ایستاده است و «ساکنان یک محله مسکونی در شهر لستر انگلیس به شیوه خود با فلسطین اعلام همبستگی کردند» این ویدئوها را به اشتراک گذاشتند.

از آغاز تجاوزات وحشیانه اسرائیل به غزه در هفتم اکتبر، بسیاری از شهرهای بریتانیا به ویژه لندن، پایتخت انگلیس، شاهد راهپیمایی‌ها و تظاهرات مستمر در حمایت از مردم فلسطین بوده‌اند.

رژیم صهیونیستی با پایان آتش‌بس هفت روزه در نوار غزه که به تبادل جمعی از اسرای فلسطینی و اسرائیلی منجر شد، ضمن رد تمدید آن، نوار غزه را آماج حملات بی‌امان خود قرار داده که طی دو روز گذشته بیش از ۲۰۰ کشته برجای گذاشته است.

انتهای پیام
captcha