دستورالعمل جشنواره «حیات» ابلاغ شد
کد خبر: 4188168
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹
از سوی مرکز قرآن و عترت بسیج دانشجویی

دستورالعمل جشنواره «حیات» ابلاغ شد

دستورالعمل مشارکت در جشنواره «حیات» که با هدف قرابت بیشتر دانشجویان با قرآن و مفاهیم آن در حال اجراست از سوی مرکز قرآن و عترت بسیج دانشجویی ابلاغ شد.

ابلاغ دستورالعمل جشنواره «حیات» مرکز قرآن و عترت بسیج دانشجوییبه گزارش ایکنا، مرکز قرآن و عترت سازمان بسیج دانشجویی کشور جشنواره قرآنی «حیات»(حس یک انتخاب تازه) را با هدف انس و قرابت بیشتر  دانشجویان با قرآن و مفاهیم الهام‌بخش آن برگزار می‌کند و مهلت ثبت‌نام در آن را پایان آذرماه بیان کرده است.

این جشنواره با رویکردی آموزشی و انگیزشی در سه بخش آوایی، کتبی و هنری برگزار می‌شود و داوطلبان شرکت در آن می‌توانند با مراجعه به سایت www.Rafda.ir ثبت‌نام کنند.

جشنواره قرآنی «حیات» از جمله بخش‌های طرح حیات است که با هدف ترویج علوم و معارف قرآنی و با رویکرد تربیت آحاد دانشجویان و در راستای تحقق سبک زندگی اسلامی در حوزه انس با قرآن کریم و مفاهیم مکتب نورانی اهل بیت(ع) براساس حفظ موضوعی آیات قرآن و مفاهیم موضوعی نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه به صورت مرحله‌ای همراه با یک کتاب آموزشی حاوی محتوای مورد نظر شرکت در جشنواره برگزار می‌شود که در سه مرحله آموزش و یادگیری، سازماندهی و ثبت‌نام و مسابقات مرحله‌ای تعریف شده است.

مرکز قرآن و عترت با انتشار دستورالعملی جامع، بخش‌های گوناگون این جشنواره، شرایط ثبت‌نام در آن را به تفصیل توضیح داده که لینک آن در ادامه ارائه می‌شود.

دستورالعمل جشنواره قرآنی «حیات»

انتهای پیام
captcha