سربازان گمنام امام زمان(عج) مجازات عوامل حادثه تروریستی راسک را وظیفه خود می‌دانند
کد خبر: 4188592
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱
حجت‌الاسلام خطیب:

سربازان گمنام امام زمان(عج) مجازات عوامل حادثه تروریستی راسک را وظیفه خود می‌دانند

وزیر اطلاعات در پیامی به سردار رادان شهادت مرزبانان کشورمان در حادثه تروریستی راسک را تسلیت گفت و تأکید کرد که جامعه‌ اطلاعاتی و سربازان گمنام امام زمان(عج)، مجازات مسببان خون‌های به‌ناحق ریخته‌شده شهدای این حادثه تروریستی را وظیفه خود می‌دانند.

حجت الاسلام خطیب

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی وزارت اطلاعات، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات طی پیامی به سردار فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران سرتیپ پاسدار احمد رادان، شهادت مرزداران غیور در راسک را تسلیت گفت.

متن پیام وزیر اطلاعات به شرح زیر است:

من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر وما بدلوا تبدیلا

برادر ارجمند سردار فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران سرتیپ پاسدار احمد رادان

سلام علیکم

شهادت مظلومانه‌ جان‌برکفان مرز‌های ایران اسلامی در ایام سالروز شهادت حضرت صدیقه طاهره(س) را خدمت فرماندهی معظم کل قوا، جنابعالی، خانواده‌های معزز شهدا، فرماندهان، کارکنان و سربازان غیور فراجا و مردم انقلابی و سرافراز ایران تسلیت عرض می‌کنم.

ملت شریف، نجیب و شهیدپرور ایران ضمن قدردانی از مجاهدت‌ها و جانفشانی‌های مدافعان مرز‌های مقدس میهن اسلامی ایران، انتظار و مطالبه فوری مجازات مسببان خون‌های به‌ناحق ریخته‌شده شهدای این حادثه تروریستی را دارند و جامعه اطلاعاتی و سربازان گمنام امام زمان(عج) این را وظیفه خود می‌دانند.

از خداوند متعال برای شهدای این حادثه در اعلی علیین، همنشینی ائمه‌ معصومان(ع) و برای مجروحان نیز شفای عاجل، تندرستی و سربلندی و برای خانواده‌های آنان اجر عظیم، شکیبایی و شفاعت حضرت زهرا(س) را خواستاریم.

انتهای پیام
captcha