بزرگترین ضیافت افطاری هلال احمر گیلان برگزار می‌شود
کد خبر: 4207068
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۰
17 فروردین

بزرگترین ضیافت افطاری هلال احمر گیلان برگزار می‌شود

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از برگزاری بزرگترین ضیافت افطاری و محفل انس با قرآن در استان خبر داد و گفت: جمعیت هلال احمر استان گیلان میزبان روزه داران از کلیه شعب استان در ۱۷ فروردین ماه در مرقد مطهر خواهر امام رضا(ع) خواهد بود.

هادی سلیمی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، هادی سلیمی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان امروز، ۶ فروردین‌ماه در جمع  خبرنگاران، ضمن قدردانی از خدمات نجاتگران و جوانان در طرح‌های نوروزی و تقارن این ایام با ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان امسال بیش از ۱۰۰ ضیافت افطاری در پایگاه‌های امداد و نجات و پست خدمات ایمنی و سلامت در کلیه شعب استان توسط جمعیت هلال احمر استان برپا می‌شود.

وی ماه رمضان را بهترین فرصت برای پرورش روحی و جسمی انسان و تزکیه نفس و انجام کارهای مؤمنانه و عام المنفعه دانست و افزود: جمعیت هلال احمر استان گیلان در کنار رسالت ذاتی خود، با اجرای پویش ملی «هلال رحمت» با تهیه بسته‌های معیشتی نسبت به توزیع اقلام در میان خانواده‌های کم برخوردار اقدام می‌کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از برگزاری بزرگترین ضیافت افطاری و محفل انس با قرآن در استان خبر داد و تصریح کرد: جمعیت هلال احمر استان گیلان میزبان روزه داران از کلیه شعب استان در ۱۷ فروردین ماه در مرقد مطهر خواهر امام رضا(ع) خواهد بود و با حضور قاریان برجسته استانی و کشوری، این کار خداپسندانه را اجرا خواهد کرد.

سلیمی افزود: طرح «هلال رحمت» با مشارکت خیرین و داوطلبان جمعیت هلال احمر در استان اجرا می‌شود که از آغاز ماه مبارک رمضان تاکنون، خدمات صورت گرفته به ارزش بیش از ۷۰۰ میلیون تومان می‌باشد.

وی با بیان اینکه در سال جاری ۳۰۰ نفر از خیرین و داوطلبان در طرح ملی «هلال رحمت» مشارکت داشتند، تصریح کرد: کالاهایی مانند گوشت، مرغ، روغن، برنج، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، تخم مرغ، حبوبات و کنسروجات از جمله اقلامی است که در ماه رمضان بین نیازمندان در قالب طرح «هلال رحمت» توزیع می‌شود.

انتهای پیام
captcha